Ik heb 2 verschillende laarzen aangehad en beide vond ik mooi. Nu kan ik niet kiezen en ben benieuwd wat jullie over deze laarzen te zeggen hebben en voor welke laars je uiteindelijk zou gaan.
Het gaat om de Petrie Anky en de Cavallo Grand Prix plus (met rits aan de voor/schuine zijde)
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
01San
Geplaatst: 07-11-10 11:50
Kun je even plaatjes plaatsen van ze beide?
Jeudi
Geplaatst: 07-11-10 11:51
Mijn zus heeft de Anky Petries, en die waren echt een hel met inlopen voor haar. En nu krijgt ze ze ook niet makkelijk uit. Ik zou voor de Cavallo's gaan, vooral omdat die een rits hebben
ik zou absoluut voor de cavallo's gaan omdat deze veel mooier uitgesneden is bij de enkel doordat deze een rits heeft. Bij de anky (lees laarzen zonder rits) kan je ook heel makkelijk een beetje uitschieten bij je hiel omdat hij daar breder is. snappie
ik zelf heb nu de anky petrie, heb ook een hel met inlopen meegemaakt ,zelfs nu nog. maar het zijn zeer goede laarzen en blijven mooi. ik heb ook laarzen met rits gehad en die gaan zeer snel stuk(mijn ervaring).. en als je die laat maken is al gauw in de winkel 100 euro:O dus worden ze wel heel duur!!
Mijn ervaring met Petri's is dat het kachelpijpen zijn (zo hard). Ik vond ze niet lekker zitten. Nu heb ik dit specifieke model niet aangehad, dus daar kan ik niet over oordelen.
Die met rits lijkt mij handiger, makkelijker aan en uittrekken.
Winsor86
Geplaatst: 19-11-10 13:20
Ik zou voor de cavallo laars kiezen, zelf heb ik ook petries maar ik vind ze vreselijk. Heb ze nieuw gekocht, maar bijna nog nooit gebruikt. Ik vind ze veel te stug.