[PG] Daddy's Dollars

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

1975chantal

[PG] Daddy's Dollars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 17:54

Begin 2009 heb ik mijn paard Daddy's Dollars aan [naam verwijderd] verkocht. Ik had ernorm veel problemen met hem en hij niet op te voeden. Ik heb een paar keer geprobeerd om hem te laten corrigeren maar niemand is het gelukt. Uiteindelijk zag ik geen uitzicht meer en wilde hem laten afmaken, maar toen kwam ik in contact met Ria en zij wilde hem wel voor mij verkopen. Dit is dus wel gelukt ( mensen wisten waar ze aan begonnen),maar uiteindelijk hebben zij hem ook weer moeten verkopen. Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat er van hem geworden is en of iemand er misschien ( hopelijk ) toch plezier aan hem beleeft. Het is een oldenburger van ongeveer 1.54 hoog. Het is een vos en hij is volgens mij in 2005 of 2006 geboren. Dunne bles en drie witte benen ( behalve links voor).

Afbeelding

Oh ja ik vergeet de afstamming te vermelden. Zoals ik al zei, een oldenburger dus Weltmeyer x Donnerhall.

Ik hoop dat iemand weet waar hij is ....
Laatst bijgewerkt door Tanja op 07-11-10 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:11

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 13:33

@binkydenise

In de eerste link gaat het over een pony de Dandy heet.

De andere linken kan hij ook niet zijn want toen had ik hem nog in mijn bezit.

Maar wel bedankt voor je reactie. Ik hoop toch wel dat ik via deze weg kan achterhalen wat er met hem gebeurt is.

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-10 23:11

Echt helemaal niemand?????

;(

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 20:22

Toch nog een laatste poging ....... Weet iemand waar dit paard gebleven is. Volgens mij heeft hij altijd in de buurt van Drogteropslagen ( Drenthe ) gestaan. Laat het me aub weten als je iets van hem weet, ook als het minder leuk is...

Binckydenice

Re: [PG] Daddy's Dollars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 00:29

Je mag het topic iedere maand ophoog schoppen, met geduld bereik je meer...

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 00:41

@binckydenice

Oh dat wist ik niet. Dank je voor de info, maar ehh hoe werkt dat precies dan :D ?

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 19:33

Nog steeds niemand |(

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 19:57

Dat houd in, dat je maar 1 keer in de maand iets mag plaatsen in je eigen topic om het bericht omhoog te halen, of anders je laatste post wijzigen als het nog geen maand geweest is.

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-11 15:13

Iemand?????

XNeLLeKe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 21:59

Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen maar..
Je zegt; ik zag opeen moment geen uitweg meer en wou hem laten afmaken..
Toen kwam je dus in contact met Ria en je zegt dat zij wist waar ze aan begon met de koop van Daddy's Dollar.

Omdat je niet meer weet waar Daddy's Dollar is kun je ook weer contact met Ria opnemen..
Zo te lezen heb je dit niet gedaan.
Misschien een optie om te doen???
Maar het kan ook zijn dat zij geen uitweg meer zag en hem heeft laten afmaken.

Dit kan je volgends mij niet uitsluiten dus ik zou zeggen neem contact op met die Ria en je hoort het vanzelf..

En anders kan hij spijtig genoeg ook afgemaakt zijn.

Maar het kan natuurlijk ook dat hij nu als sportpaard dient en bij mensen op stal staat gelukkig te wezen.
Of 'opgevoed' is door Ria en dat hij aan een manege verkocht is
Allemaal niet uit te sluiten!!!

Verder hoop ik dat je hem terug vindt.

Groetjes!

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-11 22:08

Schopje... nog steeds op zoek :(

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 18:27

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds op zoek naar Daddy's Dollars? Ik zou graag weten hoe het nu met hem is. Dus als iemand iets weet, hoor ik het heel graag.

Groetjes Chantal

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 15:20

Zoveel paardenmensen op bokt en niemand weet waar DD is gebleven?? |(

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 15:26

Weet je zeker dat hij nog in Nederland is? Of dat hij überhaupt nog in leven is? Het klinkt misschien hard, maar vaak is de realiteit dat "moeilijke" paarden in de handel verdwijnen en vaak naar het buitenland vertrekken, of bij de slager eindigen.

Verder schrijf je dat de mensen die jouw paard van Ria kochten, wisten waar ze aan begonnen. Weet je dit heel zeker? Uit meerdere ervaringen hier op bokt, blijkt dit namelijk wel eens anders te gaan. Bovendien staat toch in haar contracten, dat oude en nieuwe eigenaar elkaars gegevens krijgen, zodat ze contact op kunnen nemen?

1975chantal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 15:46

@MissJ

Nee eerlijk gezegd weet ik niet of hij nog in Nederland is of überhaupt nog leeft. De mensen die hem via Ria hebben gekocht, hebben mijn vader een tijd geleden laten weten dat ook zij hem verkocht hebben. Hij heeft alles met Ria en de verkoop enzo geregeld omdat dit voor mij op dat moment te moeilijk was. Zij hebben er verder niet bij zegende naar wie. Dus vandaar dat ik het via Bokt probeer. Maar ik denk dat het idd via de oude eigenaren zal moeten doen. En wat Ria betreft, voor zover ik weet, wisten deze mensen waar ze aan begonnen. Mijn vader heeft de mensen ook gesproken, en heeft DD bij hen afgeleverd. Maar achteraf twijfel ik er wel eens aan. Bij Ria wordt het vaak op de onkunde van de ruiter gegooid. En ik denk dat dit hier ook het geval is geweest. Met alle gevolgen van dien. Ik weet er alles van ....zucht.... Ergens hoop ik dat hij natuurlijk nog leeft, en dat iemand er veel plezier van heeft. Maar ik denk niet dat dit zo is. Ik denk dat hij uit eindelijk via de handel bij de slager is beland.. Hoe zielig het ook is, misschien wel beter...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 17:16

Moderatoropmerking:
Zojuist heb ik hier een flink aantal off topic berichten verwijderd. Reageren op OV is alleen toegestaan als je tips en/of vragen voor de topicstarter hebt.