Waar gegevens paard vinden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sorsie

Waar gegevens paard vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 21:19

Hee,
iemand vertelde mij dat ik op de knhs site terug kon vinden wat het paard, dat wij sinds een paar maanden hebben, voor sportresultaten heeft behaald. Ik heb nu de hele site doorgespit en kan het nergens vinden. Misschien kijk ik eroverheen, maar weet iemand waar ik dat kan opvragen?

ponyparadijs

Re: Waar gegevens paard vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:23

Je kan het niet opzoeken op de site. Alleen als je eens startkaart hebt met dit paard kan je dat bekijken. Of de vereniging waar je dan je startkaart hebt lopen kan het zien.
Mocht je het willen weten voordat je een startkaart aanvraagt zou je gewoon even een mailtje moeten sturen naar de KNHS. Zij kunnen je dan de hoogst geplaatst klasse van je paard vertellen!

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 21:25

ponyparadijs schreef:
Je kan het niet opzoeken op de site. Alleen als je eens startkaart hebt met dit paard kan je dat bekijken. Of de vereniging waar je dan je startkaart hebt lopen kan het zien.
Mocht je het willen weten voordat je een startkaart aanvraagt zou je gewoon even een mailtje moeten sturen naar de KNHS. Zij kunnen je dan de hoogst geplaatst klasse van je paard vertellen!

Okee, dat verklaart waarom ik het nergens kan vinden :P Ik heb geen startkaart van het paard, want we hebben hem nu ongeveer een maand.
Maar dan stuur ik wel even een mailtje ;)