Laarzen op laten rekken in de buurt van Rotterdam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

My Dominique

Laarzen op laten rekken in de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 16:59

Hey hey,

Ik heb sinds een jaar of 3 leren rijlaarzen van petrie. Nu heb ik ze voor het eerst sinds twee jaar weer aangehad en ze passen niet meer... de kuit is te smal geworden. (naja mijn kuiten zijn waarschijnlijk iets breder geworden ;) )

Mijn vraag is waar kan ik mijn laarzen laten oprekken/rits erin zetten. Ik ben al even bij een aantal schoenmakers geweest maar die vertelde me allemaal hetzelfde, teruggaan naar de winkel waar je ze gekocht hebt... een nadeel die winkel is hier 2.5uur vandaan ;)

alvast bedankt!

Groetjes Heleen

chrisje_83

Re: Laarzen op laten rekken in de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:01

Naar een andere ruitersportzaak dan! Zij kunnen vaak zelf oprekken, maar ik zou toch adviseren om een rits erin te laten zetten. Dit omdat het oprekken vaak weer teruggaat in de oude breedte.
Voor het zetten van een rits zullen ze je laarzen opsturen, maar die heb je dan in een week weer terug thuis.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 17:02

Dan een andere ruitersportzaak?
Bij Sta-rho in Rhoon rekken ze op, bij Hypodrama ook voor zover ik weet. Is zowiezo eigen risico!
En een rits erin zetten geldt hetzelfde voor!

Succes!

My Dominique

Re: Laarzen op laten rekken in de buurt van Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 22:03

Bedankt! Ik heb ze naar Hyporama gebracht, na wat meten bleek dat oprekken niet genoeg zou helpen dus laat ik er ritsen in zetten. :)
Ik ben benieuwd.

SoraYa_X3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 02:37

Let op met dat te doen
Mijn zus heeft die van haar ook eens laten doen en ze waren toen opeens 5cm te breed, dus zorg even dat hij je been opmeet