Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Niet teveel druk maken, paarden regelen dat zelf wel. missje schreef:je weilanden zijn niet zo groot, hij kan dus niet zijn eigen plekje op gaan zoeken.
ik zou de nieuwe eerst met ossie (de ruin) samen doen en ze even apart houden
als tussen hun de rangorde is bepaald kunnen de merries erbij.
zo zou ik het doen
Skygirl schreef:missje schreef:je weilanden zijn niet zo groot, hij kan dus niet zijn eigen plekje op gaan zoeken.
ik zou de nieuwe eerst met ossie (de ruin) samen doen en ze even apart houden
als tussen hun de rangorde is bepaald kunnen de merries erbij.
zo zou ik het doen
Ik lees niets over de grootte van haar weilanden?
Barbara1975 schreef:jawel hoor weilanden zijn groot genoeg voor deze groep paarden om op te rennen en een dolle bui te hebben daar hebben ze geen enkel probleem mee. Hij hoeft zijn eigen plekje niet op te zoeken omdat hij de eerste dagen zijn eigen paddock heeft. Ik gooi ze soweizo niet meteen allemaal bij elkaar.Snachts gaat hij samen met mijn andere ruin op stal om de nachten rustig te houden en als ik zie dat Osborne hem accepteerd want osborne is niet dominant dan zet ik ze bij elkaar allemaal. Een merrie in de groep erbij is geen probleem mijn paarden zijn vreselijk makkelijk omdat ze altijd in pension hebben gestaan waar voortdurend merries en ruinen nijgezet en weggehaald werden. Osborne heeft ook met ruinen gestaan maar ja het blijft een kerel he die wel even op zijn pikkie getrapt zal zijn als er een nieuwe man bij komt