Huisje huren met paard aan strand

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cryssie

Huisje huren met paard aan strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 11:52

Wie weet er een huisje waar je met je eigen paarden voor een weekend kan huren. Graag dicht bij het strand!!!

marleen110

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:56

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 13:04

marleen110 schreef:
http://www.rijdenaanhetstrand.nl is erg leuk!
en je bent zo op het strand!

Deze had ik al idd. Wil even verder kijken voordat ik een beslissing maak ;)

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:14

Op Texel kun je een huisje huren op de Krim (Landal Greenparcs), en daaraan grenzend heeft stal van der Linden (http://www.fokpaarden.nl) een stallenblok waar - tenminste toen ik daar een paar jaar geleden was - stallen worden verhuurd speciaal voor mensen die hun eigen paard willen meenemen. Vanaf de stallen loopt een ruiterpad door het bos en de duinen naar het strand. Van der Linden heeft zelf volgens mij ook een aantal recreatiehuizen voor de verhuur.

Jillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:45

Dat lijkt me echt cool! Ik wil dat ook heel erg graag een keer gaan doen!
Ik hou dit topic even in de gaten hoor!;)

Gaddle

Re: Huisje huren met paard aan strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 18:10

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 18:31

leuk zeg. ik ga dit ook in de gate houden... zou ik ook wel graag een keer willen!

zonnestraal2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 21:04

www.ponyhof.nl

je kunt er huisjes huren en hele brave paarden huren om een strandrit mee te maken.

Blanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 22:07

MarChak schreef:
Op Texel kun je een huisje huren op de Krim (Landal Greenparcs), en daaraan grenzend heeft stal van der Linden (http://www.fokpaarden.nl) een stallenblok waar - tenminste toen ik daar een paar jaar geleden was - stallen worden verhuurd speciaal voor mensen die hun eigen paard willen meenemen. Vanaf de stallen loopt een ruiterpad door het bos en de duinen naar het strand. Van der Linden heeft zelf volgens mij ook een aantal recreatiehuizen voor de verhuur.

Ik ben hier vroeger vaker geweest. Als je een fanatieke buitenrijder bent zijn de ruiterpaden erg schaars. Veel paden gaan langs de fietspaden en is dus niet heel spannend.

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 11:50

Blanda schreef:
MarChak schreef:

Ik ben hier vroeger vaker geweest. Als je een fanatieke buitenrijder bent zijn de ruiterpaden erg schaars. Veel paden gaan langs de fietspaden en is dus niet heel spannend.

Nee dat is dan niets voor ons

Blanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:25

Ik ben vorige jaar in Diever (Drenthe) geweest. Grenst direct aan het Drenth Friesewold. Daar kan je echt je hart ophalen. Hei,bos noem het maar op. We hebben echt hele lange ritten gemaakt. De paarden stonden op een camping. De stallen zijn van Bob Aupers. Weiland is wel wat lastiger maar de stallen hebben een kleine uitloop. Wij hebben bijna naast onze paarden geslapen in een tentje. Als je optijd boekt hebben ze geloof ik ook blokhutten?

Verder is Schoorl (NH) ook geweldig. Wij hebben onze paarden bij Stal Multo gezet. Geweldig lieve en behulpzame mensen. Paarden kunnen op het land en alles word verder voor je verzorgt. Alleen weet ik niet hoe zit met huisjes want een vriendin van mij heeft zelf een huisje in Schoorl. Maar wie weet kan je op het erf ergens een tent opzetten?

Zo dit waren mijn tips!

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:27

GuusHinnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:29

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 18:23

Blanda schreef:
MarChak schreef:

Dan bedoel je misschien de ruiterpaden bij de Koog? Want de Krim zit in het noorden van Texel, niet veel verschillende ruiterpaden, maar de route die ik daar heb gereden gaat voor 90% door het bos, duinen en over het strand, met af en toe een hek waar je doorheen moet en 1 weg die je heen-en-terug oversteekt.

Yoxan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:06

Blanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 10:48

Ik ben hier vroeger vaker geweest. Als je een fanatieke buitenrijder bent zijn de ruiterpaden erg schaars. Veel paden gaan langs de fietspaden en is dus niet heel spannend.[/quote]
Dan bedoel je misschien de ruiterpaden bij de Koog? Want de Krim zit in het noorden van Texel, niet veel verschillende ruiterpaden, maar de route die ik daar heb gereden gaat voor 90% door het bos, duinen en over het strand, met af en toe een hek waar je doorheen moet en 1 weg die je heen-en-terug oversteekt.[/quote]

Ja ik bedoel de Krim. Misschien heb ik anders beleeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 10:56

Manege Lisiduna in Burgh Haamstede

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 11:00

www.poelenburgh.nl heeft grote slaapzalen maar ook (ik geloof) 2 appartementjes. Paarden kun je er uiteraard ook stallen. Je zit daar direct aan het bos, bent zó op het strand en je kunt er urenlang in de bossen rondzwerven als je wil :j

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 10:47