Kentucky vs. Eurostar? (rijbroeken)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Denisevm

Kentucky vs. Eurostar? (rijbroeken)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 20:51

Hoi :)

Omdat ik heel graag warm wil blijven op stal deze winter, ben ik op zoek gegaan naar softshell rijbroeken, met fleece voering. Nou ben ik tijdens mijn zoektocht bij 2 merken terecht gekomen die mij best aanspreken: Kentucky en Eurostar. Heeft iemand hier ervaring met deze merken, en welke is aan te raden? Tevens ben ik benieuwd hoe de pasvorm is.

Ze zijn best prijzig, en ik heb wel de financiële ruimte om ze allebei te bestellen en er dan eentje terug te sturen, maar liever bestel ik er gewoon eentje! Als ze allebei goed blijken te zitten, wordt het ook weer zo'n dure aankoop.. hihi.. O:)

Wie o wie kan mij helpen? :D
Laatst bijgewerkt door Denisevm op 02-11-10 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Faya__

Re: Kentucky vs. Eurostar? (rijbroeken)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:55

Ik heb een eurostar broek, wel een gewone maar ik weet dat bij mij en bij mensen die ik ken, de benen heel erg kort zijn. Dus als je lang en dun bent, niet aan te raden, mocht je wat korter en dikker zijn dan zouden ze waarschijnlijk juist weer wel heel goed passen.
Succes met zoeken !

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:57

ik heb vorig jaar een softshell van eurostar gepast, maar vond deze behoorlijk klein vallen. Er zat naar mijn idee weinig rek in en aangezien ik behoorlijke bovenbenen en billen heb, heb ik dat juist nodig.

Denisevm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 21:09

Bedankt voor de reacties!

Hmm.. lastig. Ik ben zelf best klein (1.62). Ik heb in een ruitersportzaak een softshell rijbroek van Pikeur gepast, maar de 36 viel echt te klein, en de 38 zat net goed aan mijn benen, maar bij mijn achterste was hij weer een maat te groot.. :P

Ik ben benieuwd of iemand met ervaring met Kentucky zich hier zal melden, dat vergelijkt wat makkelijker. :)

Kim_Peters

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:44

De softshell rijbroek van Kentucky is echt heerlijk warm! Ik draag hem alweer een paar maanden ;) Maten vallen gewoon normaal.