Ik wil graag een jeans rijbroek, maar nu was ik in de ruitersportzaak en daar waren ze echt te duur voor mij. (als student zijnde geen geld voor een broek van gemiddeld €130) Nu zat ik creatief te denken....misschien kan ik van een gewone strakke spijkerbroek (met wat stretsch) wel een rijbroek maken.
Ik heb wel eens een leren zitvlak van een broek op een andere gezet. Maar echt mooi wilde dat niet worden. Was ook nog een ontzettende klus. Kan je niet beter even googlen tot je een goedkopere tegen komt? Bij Horze hebben ze ze bv van 70 euro en er zijn nog wel goedkopere ook.
Lauura
Geplaatst: 01-11-10 23:35
Ik heb er gister een gekocht bij de ej voor 30 euro. Hij was nog afgeprijsd
Toevallig wisselde ik gisteravond mijn jeans rijbroek voor een gewone (skinny) jeans en zei mijn vriend dat ik net zo goed in die spijkerbroek had kunnen rijden... Ik vond van niet: mijn rijbroek heeft wel jeans kleur maar is toch echt van ander materiaal, veel soepeler en elastischer. En heeft geen naden aan de binnenkant van je been. Dus ik zou je niet aanraden om een spijkerbroek te 'verbouwen'. Mijn jeans rijbroek was trouwens 40 euro in de uitverkoop bij divoza.
bij mij op stal rijd een er iemand met een spijkerbroek van de action volgens mij heeft ze er veel plezier van!
Irisdepieres
Geplaatst: 02-11-10 20:29
bij middenbeemster ruitersport en bij epplejeck hadden ze goedkope jeans broeken!!!! ik heb mijne daar ook gekocht. groetjes,
Paint-horses
Geplaatst: 02-11-10 20:36
Cambiar schreef:
Die broeken van Kämer zijn erg interessant! Ik wil de Zonnenreiter jeans Jodhpur kopen, maar die kost 189 euro
Je zoekt ook wel precies een dure uit
barbaravanv
Geplaatst: 03-11-10 13:59
is 2e hands geen optie voor je? Vaak kan je op marktplaats (of hier op bokt ) nette broeken kopen, vaak voor minder dan de helft van de nieuwprijs.
hiempie3
Geplaatst: 03-11-10 17:48
Ik speur geregeld marktplaats af en zo kom je met wat geduld aan de mooiste spullen voor weinig geld Je kan ook nog zoeken op afstand zodat je de broek kan passen ook heel belangrijk
Cambiar
Geplaatst: 09-11-10 14:32
Paint-horses schreef:
Cambiar schreef:
Die broeken van Kämer zijn erg interessant! Ik wil de Zonnenreiter jeans Jodhpur kopen, maar die kost 189 euro
Je zoekt ook wel precies een dure uit
Een vriendin heeft die en de Zonnereiter zit fantastisch. Is ook een heel mooi model.
horseys
Geplaatst: 26-11-10 12:54
Bij divoza hebben ze verschillende merken en prijzen, moet je daar even kijken!
toevallig pas van easy rider by euro-star een jeans rijbroek gekocht, was 69,95 mooie prijs toch?
robin_hood
Geplaatst: 10-12-10 00:58
Hoi,
Ik weet niet welke maat je hebt maar ik heb een jeans rijbroek liggen met leren kniestukken, z.g.a.n. Nieuwprijs was rond 80 euro, mag weg voor 25 euro omdat ik liever een geheel leren zitvlak heb. Als je interesse hebt, stuur me dan via PB even je mailadres, dan kan ik je evt. ook nog wel wat foto's sturen.
ik had er een van HH, voor 40 euro helaas zonder leren zitvlak. heel mijn billen open gereden ...ik heb hem op marktplaats verkocht en hopelijk is er nu iemand anders blij mee ! maar je hebt wel goedkopere versies hoor ! met een strakke spijkerbroek zou ik niet gaan rijden ...auw
Ik vind die van Divoza prima, maar een goedkopere rijbroek heeft meestal geen leren zitvlak. Maar het staat wel leuk! Ik heb alleen maar jeans- rijbroeken, de andere zijn me te klein geworden...