Fotografie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chicominora

Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-10 19:55

Hallo,

Ik hou ervan om mooie foto's te maken van me eigen pony's en paarden of van die van vriendinnen. Maar dan het probleem; het paard komt langsgedraafd, je maakt een foto en jaa.. het is onduidelijk..
Bewogen of iets anders..
Na veel zeuren bij me ouders krijg ik nu voor me verjaardag een goede camera, die echt beweging kan fotograferen!

Dus nu de vraag:

wat voor camere gebruiken jullie bij het fotograferen van galopperende of springende paarden?

het moet ook een camera zijn die (bijna) gelijk een foto maakt nadat je klikt zegmaar..

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 19:57

Ik denk dat elke camera een duidelijke galopfoto kan maken, het gaat vooral op de instellingen.
Voor vragen over instellingen zal ik als ik jou was even het topic [FK][INFO] Fotografie: Tips & Trics #2 doorlezen. ;)

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 19:57

Ikzelf heb een digitaal reflexcamera, de Canon EOS 1000D.
Om foto's te maken van bewegende beelden, zoals dieren bijvoorbeeld, kan je best je sluitersnelheid zo kort mogelijk instellen, zodat de foto in een fractie van een seconde wordt getrokken..
Als je met een gewoon digitaal toestelletje werkt, heb je vaak de functie 'sport' erop staan, die kan ook van pas komen..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 21:08

__denise schreef:
Ik denk dat elke camera een duidelijke galopfoto kan maken, het gaat vooral op de instellingen.
Voor vragen over instellingen zal ik als ik jou was even het topic [FK][INFO] Fotografie: Tips & Trics #2 doorlezen. ;)

Daarom hier een slotje.