Net terug van mijn eerste trektocht heb ik het helemaal te pakken en ben ik al enthousiast bezig met het zoeken naar een nieuwr route voor de lente! Daarom ben ik opzoek naar een overnachting voor mens en paard. Wat zijn de eisen:
Voor de ponie's/paarden - liefst wei of paddock - eventueel mogelijkheid voor een stal - hooi
Voor mens: - bed en breakfast - maar luxer is ook prima - eventueel met avondeten - of iets op loopafstand zoals friettent of restaurant
Het liefst dus ergens bij de stippelberg bij de rips, gemert of vredepeel, dus meer aan de bovenkant van de stippelberg, maar alternatieven zijn ook prima! Passen we de route aan.
Beetje afhankelijk van wanneer je de trektocht zou willen maken, zou je bij ons terecht kunnen. We zitten ongeveer een km of 7 boven de Stippelberg. Voor meer info: www.peelhoven.nl
Dit kan misschien ok een goeie optie zijn. Wat zijn de kosten voor 1 overnachting voor 3 of 4 personen? En is er ook een mogelijkheid om savonds warm te eten?
Noppert
Geplaatst: 01-11-10 21:19
Je kunt hier in het dorp lekker warm eten bij de plaatselijke cafetaria en die heeft ook andere lekkere dingen als alleen friet Of je geeft even door wat je wilt eten en dan zorgen wij dat de benodigde boodschappen in huis zijn. Prijs is een beetje afhankelijk van wanneer je zou willen komen, dan kijk ik wat de mogelijkheden zijn.
peaches
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-10 22:29
Ik ben nogsteeds opzoek naar overnachtingen!
Dus omgeving stippelberg, Rips, Milheeze, Vredepeel