roksy hij is ongeveer 13/15 jaar.
roksy was van een vriendin van mij(ik ree toen ook vaak op hem had zelf toen nog geen paarden), jaren later moest heb zij hem weg doen van haar ouders want haar school zou er onderlijden.
toen heb ik samen met mij moeder besloten dat wij roksy zouden nemen.
maar ik had thuis toen ook al 2 paarden, en we hadden een afspraak gemaakt als het niet ging dat roksy terug ging.
roksy had bij mij vriendin thuis bijna nooit anderen paarden gezien. dus het ging niet zo goed. hij schopt mijn paard dat drachtig was in haar buik, mijn shetlander op zijn hoofd.
maar wij hadden nog van alles geprobeerd alleen in de wei ging ook niet, dan brak hij weer uit.
alleen op stal ging ook niet dan sloopte hij de hele stal.
dus na 2 maanden toch besloten dat het echt niet ging maar de oude eigenaars van roksy wouden hem niet meer terug.
maar het kon echt niet meer dus moeste wij hem wel snel verkopen.
toen heeft een man, hem van ons over gekocht waar wij ook onze anderen paard vandaan hadden. de plaats waar die man woonden is oosterwolde.
door omstandigheiden hebben wij geen contact meer met die man kunnen krijgen dus weten wij ook niet waar roksy is.
ik heb nog wel contact met die man gehad een paar weken na dat we hem verkocht hadden en hij had roksy in wei gegooid met groter paarden en dat ging goed.
ik weet al 6/7 jaar niet waar roksy is maar wil het heel graag weten.
op de foto's is roksy erg smal hij kan nu natuurlijk wel wat breder zijn, want op die foto's hadden wij hem net een paar weken.

ken je hem of denk je hem te kennen?
of ken je paard die er op lijkt maar een anderen naam heeft?
laat mij dat alsjeblieft weten.
die zijn niet wit.