Het is echt een droomplekje voor het paard.

Alles is tot in de puntjes geregeld qua voorzieningen voor het paard en ook voor de ruiter.
Daarover heb ik absoluut niets te klagen; het is een gouden stalletje!
Nu heb ik veel mailcontact met de eigenaar van de stal.
Ik heb de eigenaar meermaals zeer duidelijk gemaakt, dat ik de stal wil reserveren, en dat het paard absoluut maandag wordt gebracht.
Dat is volledig rond.
Ik ga 200 euro per maand betalen voor de stal, inclusief hooi en stro.
Het paard wordt komende maandag (1 november) verhuisd, en dit heb ik ook duidelijk kenbaar gemaakt naar de eigenaar toe.
Hij heeft me heel duidelijk gemaakt dat hij graag het te betalen bedrag maandag wil hebben, omdat hij de stal per maand wil verhuren.
Prima, dat is absoluut geen enkel punt!
Nu krijg ik plots een mailtje van de beste man, met de mededeling of ik het bedrag niet morgen al kan overboeken, omdat hij altijd op zaterdag het hooi en stro gaat halen.
In mijn ogen blijft hij maar doorhameren wat het geld betreft.
Ik heb hem al meermaals op het hart gedrukt, dat hij maandag absoluut het bedrag heeft.
Maar ik weiger het bedrag al te voldoen, voordat het paard definitief op zijn nieuwe plekje staat.
Ik vind dit gewoon bizar, en vind het ook een vreemde redenatie voor een staleigenaar.
Ik betaal gewoon niet voordat ik met eigen ogen heb gezien, dat het paard fijn op zijn nieuwe stalletje staat.
Ben ik de enige die dit gewoon vreemd vind, en hier niet in meegaat?
Of wat zouden jullie doen?

koeien met goude hoorns beloofd?En moetje de hoorns zelf gaan zoeken??'