(PG) Galant in Emst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(PG) Galant in Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 17:55

Ik ben op zoek naar Galant. Hij is een hele tijd geleden verkocht naar Emst, naar de Steenderbultweg. Galant is blind aan 1 oog. We zijn benieuwd hoe het met hem gaat en of hij nog leeft, aangezien hij al op leeftijd moet zijn.
Wie o wie?

Hommage

Re: (PG) Galant in Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 17:56

Misschien is wat extra informatie ook handig, ras afstamming aftekeningen etc :) ken namelijk nogal veel paarden, op leeftijd en aan een kant blind ;)

Therocker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 17:57

Kun je ook vertellen hoe hij er verder uitziet (of een foto misschien.) Ik rij daar namelijk wel eens met het paard langs dus dan kan ik er eens opletten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 17:59

Hij is een vos met een brede witte bles en vrij groot. Ik heb wel een foto, maar niet digitaal. Hij had iets van tuigerbloed in zich. Ik zal eens op zoek of ik de foto kan scannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:01

Ilja_1997 schreef:
Misschien is wat extra informatie ook handig, ras afstamming aftekeningen etc :) ken namelijk nogal veel paarden, op leeftijd en aan een kant blind ;)

Je kan zien dat hij blind is aan een oog, hij is dat ook al heel lang. Staan daar zoveel paarden op leeftijd en met een blind oog aan de Steenderbultweg?