Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

knollentuin schreef:het papier is de registratie van het stamboek, aan de sticker kan je zien dat je merrie in het stamboek is opgenomen als je merrie nog s gaat en goed genoeg beoordeeld word voor een sterpredicaat krijg je op die plek een sticker erbij. voor een merrie is een volledig papier voor als je gaat fokken wel belangrijk, ook is dit je eigendomspapier,degene die dit papier bezit bezit het paard
Tigra_ schreef:knollentuin schreef:het papier is de registratie van het stamboek, aan de sticker kan je zien dat je merrie in het stamboek is opgenomen als je merrie nog s gaat en goed genoeg beoordeeld word voor een sterpredicaat krijg je op die plek een sticker erbij. voor een merrie is een volledig papier voor als je gaat fokken wel belangrijk, ook is dit je eigendomspapier,degene die dit papier bezit bezit het paard
Dat is volgens mij niet waar het enige wettelijke eigendomsbewijs is een contract dat je het paard gekocht hebt.
Nu begin ik te twijfelen maar volgens mij is het echt zo.