Ja OK dat klopt dan misschien wel, maar als ik hem naar de winkel terugbreng voor een eventuele reparatie moet de machine ook opgestuurd worden. Vaak zijn ze dan ook niet binnen een week terug!
Het heeft mij in ieder geval niet tegengehouden, ik ga er dan ook niet vanuit dat als ik een goed merk koop dat het kapot gaat.
Anders had ik beter een goedkoop merk kunnen kopen en de gok kunnen wagen, dan was ik nog goedkoper geweest.
Ik snap jou ook wel je bied dit merk ook aan en je bent natuurlijk helemaal niet blij met iemand die het voor deze prijs aanbied.
Maar voor deze prijs verdient diegene er ook nog aan, moet je nagaan wat een winst er op zo'n machine ligt denk ik dan maar.
Ik voel me dan een beetje gefopt, iedereen mag verdienen maar waarom moet dat als het om paarden gaat zo over de top?
Je kan toch beter in een week 10 machine's (of wat dan ook) verkopen met redelijke winst dan 1tje met maximale winst.
Maargoed is een beetje off topic, ik ben er erg blij mee.
Had hem al verschillende keren in de winkel in mijn handen gehad maar vind 409,95 gewoon te veel, sorry.