voor degene die scheermachine zoekt met korting aesculap E.2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vonnie

voor degene die scheermachine zoekt met korting aesculap E.2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 17:41

Vandaag mijn scheermachine binnengekregen.
Super mooie machine bijna 100,- onder de winkelprijs gekocht.
Wilde eerst zeker weten of alles OK was voordat ik het hier neerzet.
Het gaat over de Aesculap Econom 2 in de winkel is deze 409,95.
Ik heb een site gevonden waar deze voor 319.- incl. BTW wordt aangeboden.
Weet alleen niet zeker of ik deze hier neer mag zetten

http://www.cox-agri.nl/shpSR.php?p1=303&p2=334&p3=0

Nouja ik gok het er maar op het is tenslotte om andere iets te besparen, het is duur zat allemaal.
Anders hoor ik het wel!

TD_Aesculap

Re: voor degene die scheermachine zoekt met korting aesculap E.2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 20:14

Het klopt dat cox-agri de machine onder de Advies verkoopprijs van €409,85 aanbied. De service en garantie zullen dus ook van cox-agri moeten komen die in Luxemburg is gevestigd en de machines uit Duitsland haalt. Hou dus rekening mee met een langere duur van een reparatie.

vonnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 21:47

Ja OK dat klopt dan misschien wel, maar als ik hem naar de winkel terugbreng voor een eventuele reparatie moet de machine ook opgestuurd worden. Vaak zijn ze dan ook niet binnen een week terug!
Het heeft mij in ieder geval niet tegengehouden, ik ga er dan ook niet vanuit dat als ik een goed merk koop dat het kapot gaat.
Anders had ik beter een goedkoop merk kunnen kopen en de gok kunnen wagen, dan was ik nog goedkoper geweest.
Ik snap jou ook wel je bied dit merk ook aan en je bent natuurlijk helemaal niet blij met iemand die het voor deze prijs aanbied.
Maar voor deze prijs verdient diegene er ook nog aan, moet je nagaan wat een winst er op zo'n machine ligt denk ik dan maar.
Ik voel me dan een beetje gefopt, iedereen mag verdienen maar waarom moet dat als het om paarden gaat zo over de top?
Je kan toch beter in een week 10 machine's (of wat dan ook) verkopen met redelijke winst dan 1tje met maximale winst.
Maargoed is een beetje off topic, ik ben er erg blij mee.
Had hem al verschillende keren in de winkel in mijn handen gehad maar vind 409,95 gewoon te veel, sorry.

Roos_s

Re: voor degene die scheermachine zoekt met korting aesculap E.2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 19:18

hmm bedankt voor de tip, vandaag is mijn scheerapp ermee op gehouden dus moet opzoek naar een nieuwe en dit klinkt wel goed...