Verschil(len) tussen Thermoboot De luxe van BR en HH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Verschil(len) tussen Thermoboot De luxe van BR en HH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 10:59

Hey allemaal,

Ik heb ondertussen allerlei dingen gelezen in de verschillende topics over de thermolaarzen.

Er zijn een tweetal laarzen die ik interessant vind, maar ze lijken m.i. behoorlijk op elkaar...
Ik zou graag verschillen in pasvorm en gebruik willen weten.

Het lijkt me dat de BR wat slanker om de kuit zit, dat het niet van die plompe dikke proppen om je been zijn en je er redelijk normaal mee kunt rijden.

Het gaat dus om deze:

BR
Afbeelding

HH
Afbeelding

mariskalaan

Re: Verschil(len) tussen Thermoboot De luxe van BR en HH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:03

Ik heb de HH en die lopen heerlijk. Helemaal geen lompe dingen. Wel is al een keer het touwtje gebroken maar ik wil dan ook dat ze lekker strak zitten. Ik denk dat het bij de BR ruimer om de voet zit omdat je het daar niet kan verstellen. BR nog niet geprobeerd maar dat denk ik.

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 11:03

Ik heb die van HH, maar de overgang stof naar steviger aan de zijkanten scheurt helemaal in, waardeloos. Zijn wel lekker warm, maar verder niet geschikt om mee te lopen ofzo geloof ik :D

Syberdepiep

Re: Verschil(len) tussen Thermoboot De luxe van BR en HH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:08

Poohbeer heeft waarschijnlijk de HH thermoboot Deluxe van vorig jaar, het oude model nog. Daar is nu een nieuw model voor in de plaats gekomen met verbeterde punten, om dat te voorkomen. Ik heb de nieuwste versie sinds 2 weken, bevallen me top. Vallen alleen 1 maat kleiner, maar zitten verder prima ook met rijden. Vind ze net even eleganter dan de BR's, en veters zijn ook prettig en geeft net even wat meer stevigheid, thermoboots zijn over het algemeen vrij slap.