Hij heeft deze deken op momenteel:

Pagony Tiger full neck 200
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Horseware schreef:Wat belangrijk is is dat je deken een gladde binnenzijde heeft zodat de manen niet afschuren.
Verder is het belangrijk dat de deken goed ademt, zodat de manen niet verstikken.
Tot slot zou ik je aanraden de hals er af te halen op de dagen dat het mooi weer is zodat de manen kunnen ademen.
Ik zie dat jouw deken geen afneembare hals heeft, dus dan zou ik de hals omklappen op de dagen met mooi weer.
PercyLeen schreef:Horseware schreef:Wat belangrijk is is dat je deken een gladde binnenzijde heeft zodat de manen niet afschuren.
Verder is het belangrijk dat de deken goed ademt, zodat de manen niet verstikken.
Tot slot zou ik je aanraden de hals er af te halen op de dagen dat het mooi weer is zodat de manen kunnen ademen.
Ik zie dat jouw deken geen afneembare hals heeft, dus dan zou ik de hals omklappen op de dagen met mooi weer.
De eerste 2 punten heeft deze deken! Ik ben alleen niet in de gelegenheid om tussendoor even naar stal te gaan om zijn hals om te klappen..