Ik ben op zoek naar waterdichte warme rijhandschoenen, zodat ik met alleen een buitenbak in de winter toch nog lekker kan rijden zolang de bodem goed is. Ik weet dat het een moeilijke combinatie is omdat hoe warmer de handschoen, hoe dikker hij zal moeten zijn, en dan verlies je 'teugelgevoel'. Maar met bevroren vingers blijft er ook weinig gevoel over. Het is dus zoeken naar een gulden middenweg. Daarom ben ik benieuwd naar jullie meningen en ervaringen! Brand maar los
MRIIIS
Geplaatst: 26-10-10 11:13
Ik heb de Roeckl winterhandschoenen besteld, misschien is dat wat? Ik geloof dat Divoza ze nu in de aanbieding heeft.
ik heb van horka weet zo niet welke maar die zijn gevoerd met fleece en waterdicht ik vind ze niet vervelender rijden ofzo gewoon net zo als mijn andere kunstleren
MRIIIS, Roeckl wordt me door veel mensen aangeraden ja, die ga ik van t weekend eens passen denk ik maar
Steenbok1980, die van Agradi zien er wel lekker uit! Nu inderdaad wat prijziger, maar misschine wel de moeite waard. Hoe heb jij bepaald welke maat je moest hebben? Ik heb voor een vrouw nogal grote handen...
ingaa, aan horka had ik nog niet gedacht, dat wordt even speuren.