Ik ben op zoek naar foto's van manegepony's die op manege Katsbek (Susteren) stonden tussen 1990-1995.
Met name van de pony Darling (mocht iemand weten waar deze destijds heen is gegaan zou ik dit heel graag willen weten!!) Darling was een vosje, volgens mij een d-tje met een maanoog (links) en een bredere bles. Was niet altijd even lief met opzadelen, maar was mijn lieveling...
Andere manegepony's die er toen stonden waren o.a Bijoux (donkerbruin), Ferrarie (een zwarte d), Gallantje, Halloo, Goldy, een gevlekte shet maar daar weet ik de naam niet meer van..., Als je er nog meer herrinnert zou ik het leuk vinden om dit te horen!
De manege was toen van een andere eigenaar die ermee stopte. De manegepony's zijn toen allemaal verkocht.
Mocht er iemand foto's hebben graag in een link plaatsen!
Tja precies weet ik het niet meer.. Het was een vosje, slank gebouwd en een witte bles dacht ik. Ik heb er geen foto's van dus ik durf het je niet 100% te zeggen qua aftekening. Ik ben er ooit eens gaan kijken, toen stond ze in guttecoven of einighausen, bij mensen aan huis, maar dat is zeker al 15 jaar geleden.
Daar heb ik geen idee van! Hij (dacht ik) zal er nu wel niet meer zijn ben ik bang, tenzij hij ergens oud mag worden... Ik heb het over 15 tot 20 jaar geleden!