fnrs naar knhs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nynke_beauty

fnrs naar knhs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 11:16

hoi, ik start nu met mijn paard f proefjes. maar ik heb ergens gelezen dat als je in de F12 bent, knhs L1 mag starten. geld dit ook als je een eigen paard hebt en dat paard is nog niet eerder in de L1 gestart?
xxx

chrisje_83

Re: fnrs naar knhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:00

Dit kan je denk ik wel in de reglementen van de KNHS terugvinden, anders moet je een mailtje aan de KNHS sturen met je vraag.

nynke_beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 12:07

Daar heb ik al naar gezocht maar ik kan niet vinden of het kan als je paard nog niet eerder L heeft gestart. Dan moet ik maar even een mailtje sturen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:12

Zoeken is zo moeilijk:
Citaat:
1. Startgerechtigdheidsbepalingen voor FNRS-startkaarthouders dressuur:
a. Het F8-diploma van de FNRS geeft de FNRS-startkaarthouder het recht te starten
in de dressuur klasse B. De promotie naar de klasse L1 vindt plaats conform de promotie- en degradatieregeling van de KNHS.
b. Het F12-diploma van de FNRS geeft de FNRS-startkaarthouder het recht te starten
in de dressuur klasse L1. Promotie is niet mogelijk. Na het behalen van 20 winstpunten kan de FNRS-startkaarthouder alleen in de wedstrijdsport verder met een combinatiegebonden startkaart.

Als ik jou was zou ik gewoon in de B beginnen, anders kom je hoogstwaarschijnlijk thuis van een koude kermis!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 12:26