Mijn pony krijgt 9 van de 10 keer zn eten buiten de stal in een voerbak (zo'n oranje teiltje van de action) aangezien zn stalmaatje zn bak anders plundert.
Nou heeft ie een tijdje terug besloten dat eten veeeel lekkerder is als je het van de grond eet, en gaat hij net zo lang met zn voorbeen staan maaien tot de bak omver gekieperd is en al zn eten op de grond ligt. Heb t vermoeden dat de eerste paar keren per ongeluk waren aangezien ie zich t rambam schrok toen zn voet ineens in een oranje bak stond, maar tegenwoordig vertrekt ie geen spier meer, t is echt expres. Maar heeft iemand dit vaker meegemaakt? Ligt t misschien aan de kleur ofzo? T lijkt mij toch een heel gedoe om al die kleine stukjes voer tussen de tegels uit te moeten wurmen.... In t begin heb ik m nog wel gecorrigeerd als hij ging staan maaien, maar omdat t verder geen kwaad kan heb ik m maar laten gaan. Hij richt t puur en alleen op de voerbak en of ie t uit zn bak of van de grond wil eten is zijn zaak. Bovendien gaan een hoop van die creatieve acties heel snel over als ik t negeer, dan is de lol er schijnbaar af

Maar goed, wie weet waarom poownlief liever zn bak omtrapt?