Ik rij sinds een paar maanden met sporen en had eerst normale gewoon 2 centimeter, Maar als ik me rijlaarzen aan het gleden ze iedere keer naar beneden. Maar als ik me chaps aan het heb ik dat niet. Me laarzen zijn een beetje te wijt en een beetje te groot niet zo heel erg. Ik ze kunnen niet strakker ik heb ze al smaller gemaakt maar dan gaan ze in me enkels daar ergens in de buurt prikken. Ze glijden gewoon als ik een schopje wil geven naar beneden. Ik schop niet idioot hard probeer ook zo min mogelijk te schoppen maar ze glijden gewoon naar beneden en dan doe ik ze iedere keer weer gewoon normaal maar dat word ook een beetje vervelend
Maar als ik me chaps aan het met me sporen vind ik dat nooit zo lekker zitten. Met laarzen zit beter. Nou waren laatst me sporen kapot gegaan en had ik nieuwe gekocht en ik dacht koop ik er spoorbeschermers bij misschien dat ze dan minder glijden maar heb nu nog steeds dat probleem.
Hoe kan het dat ze bij me chaps wel beter blijven en bij me laarzen naar beneden zakken??
Wie heeft hier tips voor? Voor meer uitlag mag je vragen stellen..
Spoorbeschermers Gebruik ze zelf ook En nu blijven ze super zitten
evers96
Geplaatst: 22-10-10 21:27
heb je rubber laarzen? of leren?
k heb leren laarzen, en ze blijven prima zitten met beschermers eromheen:) heb je ruberen, dan kan je ze boven dat blokje doen, glijden ze ook niet
Akecheta
Geplaatst: 22-10-10 22:50
Zijn je laarzen misschien smaller, en glijden de sporen daardoor makkelijk naar beneden? Ik denk dat je ze met de hand wat bij kan buigen dat ze wat strakker zitten.
Ja ik heb zelf nu nog rubbbere laarzen ben wel opzoek om in de zoekomst andere te nemen. Maar dat blokje oom je sporen op te doen vind ik net iets te hoog zitten als ie daar boven zet en ik spoor 1 keertje aan dan gaan ze er gelijk al weer vanaf
ik zou ze een beetje proberen te buigen zodat je ze wat smaller maakt
setteke
Geplaatst: 28-10-10 00:03