Ik ben opzoek naar niet te dure lederen laarzen. Nu kwam ik de "Cavallo Polar II" tegen in de divoza gids.
Citaat:
Cavallo Polar II
(art.no.: 33371)
luxe, zacht nappaleder
hoge dressuurboog
slanke, elegante carrévorm
echte lamsvacht rond voet en thermo dry voering in de schacht
thermo dry heeft antibacteriële en geurneutraliserende eigenschappen en is zweet- en vochttransporterend
ritssluiting tot aan zool
flexibele, slipvrije en schokdempende zool
€195,-
Heb even gezocht op bokt, maar kon niet heel veel vinden over mensen die deze laarzen ook in de zomer dragen? Aangezien ik het geld niet op mijn rug heb groeien kan ik géén 2 paar laarzen kopen en wil ik ze dus ook in de zomer dragen. Iemand hier ervaring mee?

Toen heb ik nog even verder gezocht en toen kwam ik (hoe verassend) op de site van Cavallo zelf uit.
( http://www.cavallo.info/nl/ )Bij rijlaarzen --> Alround kwam ik nog meer laarzen tegen.
Ook een laars die wel heel erg op de 'Polar II' leek. Namelijk de 'Cavallo Summer".
Citaat:
Summer
Artikel: 249000
Allround nappa lederen laars met leder voering, gekleefde zool, comfort-voetbed, lange rits tot op de bodem, lang elastiek aan de buitenkant en zeephouder met Cavallo logo.
Bovenmateriaal: nappaleer
Hier ben ik uiteraard naar gaan zoeken op google en op bokt, maar heb hier beide niets gevonden.
Het lijkt mij dezelfde laars (?
) alleen dan in de zomer editie? Is er iemand die mij hier iets meer over kan vertellen?

) maar toch maar niet gedaan, had namelijk gelezen dat ze heel stug blijven en dat soms de coating los laat oid?
Zijn op de neus kapot maar dat komt doordat ik ermee in het zoute water ben geweest en ze niet goed schoon heb gemaakt *shame on me*