Help ons mee met ons onderzoek naar kleding in paardensportwereld. Als 4e jaars studenten sport en economie aan de Fontys Economische School Tilburg zijn wij bezig met ons allerlaatste onderzoek.
Een onderdeel van het onderzoek is het in kaart brengen van de wensen en behoeften van de eindafnemers van kleding, jullie dus. Om hier een duidelijk beeld van te krijgen, willen wij jullie vriendelijk vragen om een paar vraagjes te beantwoorden. Het duurt hooguit 5 minuten, maar je doet er ons en misschien uiteindelijk jezelf en groot plezier mee.
Hieronder vind je de link. Alle gegevens worden natuurlijk anoniem behandeld en niet vestrekt aan derden. Alvast bedankt voor de moeite,
Ik heb hem ook ingevuld! Was een kleine moeite en ik weet uit ervaring dat het als student zijnde erg prettig is als je veel medewerking voor je onderzoek krijgt. Dus gewoon even invullen allemaal, is echt een kwestie van een paar minuten!
shetties
Geplaatst: 20-10-10 17:41
Gedaan
Alleen ik had graag meer opties bij nummer 1 gewild
Waarom dat? Zo moeilijk was de lijst niet en zoveel tijd kostte hij ook niet!
Malenka
Geplaatst: 21-10-10 13:59
Ik heb hem ingevuld. Maar ik vind het zo op het eerste gezicht geen goede enquête. Ik vraag me echt af wat je met deze uitslagen kunt. Ik zou dan ook heel graag het eindraport ontvangen.
Yucca
Geplaatst: 21-10-10 14:07
Ik heb hem ook ingevuld, bijzonder dat Anky er zo nadrukkelijk in voorkomt, maar dat zal vast een reden hebben.
Het stuk voor eigen ruimte, daar heb ik gretig gebruik van gemaakt, ik vind dat de kleding meer naar sportkleding moet en minder naar mode-showkleding (en daar dan niet weer 200 euro voor hoeven te betalen....)
Leuk om te lezen. Daar ben ik het dus juist niet mee eens. Ik vind gewone rijbroeken, sport vesten en t-shirts echt helemaal niets. Ik zie juist liever kleding die je dagelijks zou kunnen dragen zonder dat het op valt maar dan wel met de juiste materialen en pasvorm om goed te kunnen rijden en op het erf mee aan de slag te gaan.
Waarom? Ik ben van mening dat het kan helpen om je houding te verbeteren als je jezelf prettig voelt in de kleding die je draagt. Je eigen stijl draagt daar naar mijn mening zeker aan bij.
xcharlotte1
Geplaatst: 21-10-10 18:33
Ik heb het ingevuld. een kleine moeite
Moderatoropmerking:
Aub NIET meer in dit topic reageren, het is te oud om in te reageren en je hebt uit dit topic alleen de link nodig om de lijst in te vullen