Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
addy<3 schreef:Ik gebruik een kleine tondeuse van sectolin. Met speciale messen die niet gauw warm worden.
Een praam vind ik bij die kleintjes echt niet fijn. Je draait hem zo gauw te strak aan en ik ben bang dat ze zo'n nare streep op de neus er aan overhouden.
Ze hebben nu beide ijzers en die wil je echt niet tegen je aan krijgen. Ze kunnen dan wel klein zijn maar ik kan echt niks ermee zo. Bij mijn eigen mini kan ik nog net het been even vasthouden er gauw wat haar afscheren en dan begint hij weer te meppen als ik hem niet meer vast kan houden. De andere pony die ik ook doe, ook een mini die gaat altijd helemaal jouw kant op hangen en als je haar dan los laat zou ze zo neer vallen. En die plast ook van zich af.. Die heeft er al helemaal een hekel aan. Ze wil nu al helemaal niet meer hebben dat je aan haar benen zit, laat staan de achterbenen.
Epileren bij een pony? Dan houd ze toch geen haar meer over? Misschien dat een scheermesje zou kunnen maar dat lijkt me niet zo handig.