Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
winia4ever schreef:bij ons hebben we ook 4 paarden in de bak staan!.. Daarnaarst hebben ze zo nu en dan een stukje wei( de verzorgpaard dan), denk dat het over een komt als je zo nu en dan lekker met je paard aan de hand gaat grazen.
winia4ever schreef:Je hebt het over de buren met een weide met schaapjes, als hun het niet willen kan ik dat goed begrijpen, ik weet ook niet of ik zo maar een paardje van een ander er in wil, ik weet ook niet hoe het zit met wormbesmetting, of andere ziektes..
En denk dat een paardje niet blij word als hij een schaap als speelmaatje heeft.

Cassidy schreef:Is er echt het laatste woord gesproken dat de pony niet meer in de wei mag?
Oke een beetje off-topic dit, maar ik ben gewoon zó blij.
winia4ever schreef:Je hebt het over de buren met een weide met schaapjes, als hun het niet willen kan ik dat goed begrijpen, ik weet ook niet of ik zo maar een paardje van een ander er in wil, ik weet ook niet hoe het zit met wormbesmetting, of andere ziektes..