Ik zoek stevige leren laarzen waarmee ik kan rijden, maar ook kan uitmesten of de honden uitlaten. Het hoeven geen echte winterlaarzen te zijn. Ik heb al thermoboots.
Ik wist bijna zeker dat ik de Ariat Grasmere wilde hebben. Nu zag ik afgelopen weekend best veel mensen lopen met deze laarzen op de Military Boekelo en ik vond ze bij geen van allen mooi zitten om de enkel.
Nu zit ik te denken aan de Moutain Horse High Rider in het bruin. Iemand ervaring met deze laars? Zijn er nog andere laarzen aan te raden? Ik heb wel behoorlijke kuiten!
Ik zag in de ruitersportzaak hele mooie van euro star.Het ware nieuwe.Je kon er zo instappen maar voor de sier veters aan de voorkant.Waterdicht helemaal geweldig ze kosten 199€,maar via internet kwam ik op een site in engeland en daar waren ze een heel stuk goedkoper http://www.thesaddleryshop.co.uk/P/Dubl ... ther-(1493).aspx
Ik heb van het weekend de Ariats gekocht Windemere. De andere paste ik niet qua maat. nadeel is dat ik de halve maat nodig heb en dat heeft Ariat wel. Qua kuiten vallen ze wel groot maar misschien laat ik dat nog aanpassen door een schoenmaker. Ik ga er niet mee rijden alleen voor mesten en rommelen op stal. Ik heb nogal snel last van wintertenen.
Deze heb ik al gehad en vond ik niet fijn. Daarnaast is dit echt een winterlaars.
Ze hebben deze bij HKM overigens ook ongevoerd, dus hij hoeft niet persé winterlaars te zijn Wat vond je er niet fijn aan? (ben zelf ook aan het zoeken namelijk )
Anoniem
Geplaatst: 18-10-10 10:22
Ik heb ariat windermere laarzen. Deze zitten bij mij prima, kan er uren mee lopen en ook dagelijks tot halverweg mijn kuiten in de modder staan overleven ze prima. (en ik ook, hoef niet op mijn sokken terug te hupsen omdat mijn laarzen ergens vast staan )
Diesel2005
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-10 10:23
Blijheid schreef:
Ze hebben deze bij HKM overigens ook ongevoerd, dus hij hoeft niet persé winterlaars te zijn Wat vond je er niet fijn aan? (ben zelf ook aan het zoeken namelijk )
Ze sluiten niet aan om de enkel. Hierdoor ging hij bobbelen en kreeg ik hele zere enkels. Ze zijn ontzettend stug.
Diesel2005
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-10 10:27
Ik denk dat ik maar gewoon even langs Divoza ga om de Ariat en Mountain Horse te passen. Weet iemand de kuitmaat van de Windermere in maat 39?
edit: Ik zie net de Petrie Freerider. Ook erg mooi!
Morrie
Geplaatst: 18-10-10 12:19
Diesel2005 schreef:
Die zien er wel mooi uit!
En je kunt er ook lekker mee rijden?
geen idee, ik rij met een jodhpurbroek dus nooit met laarzen