Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sheila1404 schreef:was het toevallig de stichting 'true illusion'?
Citaat:zo ja, gaat het dan om de argentino Dolly? van manege 'de ruiterclub' geweest?

Citaat:ik ken de stichting ook.
wil niet zeggen dat ik slechte ervaringen met ze heb tuurlijk he hebben het niet goed voor elkaar dat geef ik eerlijk toe.
maar marion is een goed mens maar hellaas wordt ze door iedereen onderuit gehaald en helpt dochter lief ook niet echt heel goed mee
maar ieder zijn eigen ervaring natuurlijk kan best geloven idd, dat er huur achterstand is en niet wordt betaald.
het zou idd beter zijn de stichtig op te heffen en veel paarden weg te doen.

_maaike_D schreef:dit is flink zuur,
dolly is van een magege geweest. toen ze daar kwam was ze western gereden, daar omgeschoold naar engels.
vele ruiters hebben rondgehobbeld met haar.
tot ze vage klachten begon te vertonen en alles van kwaad tot erger ging, uiteindelijk ging ze zitten als ze haar zadel aan zag komen. andere zadels, fysio etc. uiteindelijk foto's gemaakt op de kliniek en chronische ontsteking van de tussenwervelschijven van de rug. nooit meer rijden, uitsluitend geschikt als wandelpaard of gezelschapsdier.
de leden van de manege hebben met z'n allen de 450 euro bij elkaar gelegd om dolly een kans te geven op een beter tehuis.
en nu weet niemand waar het beestje gebleven is.
dolly is een argentino, geen criollo