Punten verwisseld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjolein_el

Punten verwisseld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 17:42

Laatst op wedstrijd heb ik een winstpunt gereden. Eergisteren werd ik gebeld door een vriendin dat onze punten zijn verwisseld. Mijn vriendin had geen wp gereden, nu hebben ze bij de uitslagen de punten verwisseld, mijn wp bij haar, en haar punten bij mij. Ook op mijnknhs staat het zo. Vandaag heb ik weer wedstrijd gehad bij de stal waar mijn punten zijn verwisseld en hebben we er even naar gevraagd. Ik kreeg te horen dat de knhs dit altijd nacheckt en het dus vanzelf goed zou komen. Voor de zekerheid wil ik toch nog even een mailtje naar de knhs sturen zodat ik niet nog maanden hoef te wachten tot mijn punt er een keer staat (ik wil in de winter misschien springen en het was m'n eerste wp).

Maar waar en naar wie kan ik het het beste toesturen?

(sorry als dit ergens op de site van knhs al staat vermeld, maar er staat ook zoveel informatie dat ik niet weet waar ik moet beginnen met zoeken)

Sim

Re: Punten verwisseld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 17:45

Het secretariaat van de vereniging die de wedstrijd organiseerde is degene die contact op moet nemen met de KNHS. Alleen dan worden (reeds doorgegeven) gegevens van een gereden wedstrijd aangepast.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:27

heb je de startcoupon nog? Dat is een bewijsje. En stond het wel goed op de uitslagenlijst?
Daarmee krijg je het bij de knhs wel voor elkaar. Wel snel bellen.

sunnies1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:44

Vervelend zeg !!!

nu moet je er zelf achter aan om het goed te krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:49

Waarschijnlijk staat het ook verkeerd op de uitslagenlijst, maar staat het wel goed op je coupon? Wat je kunt doen is zelf even met de KNHS bellen en vragen of ze jouw punten controleren op de gele kopie van je coupon. Voordat je belt is het slim om het wedstrijdnummer even op te zoeken in het vraagprogramma, dat kun je uit de kalender halen.

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 19:44

Lovely schreef:
Waarschijnlijk staat het ook verkeerd op de uitslagenlijst, maar staat het wel goed op je coupon? Wat je kunt doen is zelf even met de KNHS bellen en vragen of ze jouw punten controleren op de gele kopie van je coupon. Voordat je belt is het slim om het wedstrijdnummer even op te zoeken in het vraagprogramma, dat kun je uit de kalender halen.

Ja dit is inderdaad zo, op mijn coupon staan gewoon de goede punten. Ik zal ze snel even bellen.
We hebben het wel al geregeld bij de stal waar ik de wedstrijd reed, die vertelde dat de Knhs alle punten checken en dat het op die manier goed zou komen, maar of de knhs alle honderden wedstrijdruiters na gaat kijken op het goede punten aantal lijkt me sterk. Misschien dat het gebeurt, maar erg snel zal het niet gaan en ik wil gewoon mijn punt terug hebben!