En ik rijd écht niet met te korte beugels
Weet iemand hoe dit komt ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bornie97 schreef:Doe je voor het rijden ook een warming-up???
Als ik dat niet doe krijg ik spierpijn, en ik ben ook nog in de groei!!
Warming-up voor je knieën:
Knieën zover mogelijk omhoog tillen.
Knieën op je zadel en een tijdje laten liggen.
En knieën buigen.
suc6
Amyyy schreef:ik heb ook last van mijn knieen als ik met schuine beugelblokjes rij, en ook mijn rechter knie! met gewone heb ik er geen last van. Of als ik met te korte beugels rijd dan kan ik er ook wel eens flink last van krijgen!
te korte beugels krijg ik idd ook last van!
Fiffill schreef:Amyyy schreef:ik heb ook last van mijn knieen als ik met schuine beugelblokjes rij, en ook mijn rechter knie! met gewone heb ik er geen last van. Of als ik met te korte beugels rijd dan kan ik er ook wel eens flink last van krijgen!
Ik heb van mijn linker ook veel minder tot geen lastte korte beugels krijg ik idd ook last van!
Het heeft bij mij niks met spierpijn te maken, daarbij fiets ik eerst ook nog voor ik ga rijden dus opgewarmd ben ik wel. 't Zit echt meer in m'n knie denk ik. Misschien dat het voor de TS wel helpt.
maar bij mijn rechter echt een rare soort pijn, net of mijn knie vast zit en heeeeel stijf is. ik kan hem dan ook echt even niet makkelijk bewegen. ik ben van te voren ook al opgewarmd, want ik loop nogal wat rondjes op stal