Petrie Anky aanbieding maten Ooteman

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

2005

Petrie Anky aanbieding maten Ooteman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 13:44

Is er iemand die weet welke maten er nog zijn van de Petrie Anky bij Ooteman. Ze willen dat niet per mail/telefonisch doorgeven }:0 en ik heb ook geen zin om een uur te gaan reizen voor nop :z . Ik zoek maat 6 kuit 38 hoogte 46...
Als iemand anders nog weet waar ze nog meer in de aanbieding staan, dan zou ik dat ook graag willen weten :D

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:15

Goh wat is dat nou weer voor iets raars dat ze de op voorraad zijnde laarzen niet willen doorgeven.

Kimberley84

Re: Petrie Anky aanbieding maten Ooteman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:19

Omdat het aanbiedingen zijn geven ze geen maten op en zetten ze het niet achteruit.
Stel: De TS belt of de maat er is, antwoord is ja, TS stapt in de auto, komt aan en verdorie net die laarzen uitverkocht. Hiermee willen ze eventuele teleurstelling/vergissingen mee voorkomen.

Gewoon lkkr heen gaan, maak er een gezellige dagje van ;)

2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 19:21

Ja maar, het is echt een takke-end :P . En ik weet dat ik die maat nodig heb, vorige keer kon ik het nog vragen, maar dat doen ze nu niet meer.
Ergens snap ik ze wel, als ze veel mensen hebben gehad die reserveren en niet ophalen bijvoorbeeld, maar het is toch vervelend :+ .

Kimberley84

Re: Petrie Anky aanbieding maten Ooteman

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:24

Dan moet je jezelf afvragen of het de benzine waard is tegenover de aanbieding, anders kun je misschien beter wat meer geld uitgeven bij een zaak dicht in de buurt