Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het is een lastig probleem, maar ik moest wel even lachen hoor!!!! Koude oren...

en ja, ik ben wel duidelijk tegenover mijn dieren. maar ik krijg daar heel veel liefde en respect voor terug! ilovetessa schreef:touwtje om de nek ga ik ook proberen. eerst maar gewoon in het weiland proberen. hoofdstel krijg ik helemaal niet om. dan moet ik eerst het bakstuk losmaken. voordat ik hem over haar oren heen kan doen.
Miss_Malfoy schreef:ilovetessa schreef:touwtje om de nek ga ik ook proberen. eerst maar gewoon in het weiland proberen. hoofdstel krijg ik helemaal niet om. dan moet ik eerst het bakstuk losmaken. voordat ik hem over haar oren heen kan doen.
Dan kun je diezelfde methode toch ook toepassen met halster? Kom je niet eens in de buurt van haar oren.
Sorry je mag best meedenken met je paard maar dit is wel erg absurd hoor.
ilovetessa schreef:@themuisje lekker simpel antwoord. daar heb ik natuurlijk niks aan. ik vind ook dat ze zich wel een beetje aanstelt, maar daar ben ik niet mee geholpen en ik was op zoek naar tips zodat ik niet weer met een pijnlijke kaak en een paard wat nog steeds in de wei loopt waar ik dus niks mee kan. mijn paard heeft ook ongeveer 13 jaar lang in een stal gestaan met alleen een uitloopje van 15x5. met slecht weer stond ze altijd binnen waar het lekker warm was. nu moet ik haar dus noodgedwongen een deken op doen, omdat ze geen wintervacht aanmaakt. als je daar nog steeds op antwoord> had ze maar geen paard moeten worden. ze kan er ook niks aan doen dat ze gewoon verwend is. (als in: als het koud is sta ik lekker binnen met mijn dekentje)
edit: leren halster kan ik ook nog proberen.
. daar gaat het niet over. mijn paard is door haar vorige eigenaren gewoon te veel verwend, klaar daar kan ik ook niks aan doen. en nu moet ik daar weer vanaf zien te komen. denken jullie dat ik daar nou blij mee ben?? ik heb ook gewoon het liefst een paard wat geen gezeur heeft en geen deken etc om hoeft. ik ben ook maar een recreatieruiter. liefst 24/7 buiten (shetje staat dat ook gewoon en die krijgt tenminste wel gwoon een vacht) ik ben het ook wel met jullie eens dat ze zich niet moet aanstellen, maar ik denk niet dat het ooit nog gaat veranderen. themuisje schreef:sorry hoor, maar een paard dat zomers wel, en swinters geen halster om wil vind ik flauwe kulen ja, ik ben wel duidelijk tegenover mijn dieren. maar ik krijg daar heel veel liefde en respect voor terug!