Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) vwmissy schreef:ik ken zo'n situatie..en nee je kan niet voorkomen dat het paard en auto op iemand anders naam gezet wordt .
erg lastig maar ik zou het wel via een deurwaarder spelen , die kan het in zijn eerste brief vermelden dat ze op de hoogte zijn van auto en paard, dan ben je ze al een stap voor ..je kan het dan nog niet voorkomen maar dan weet ze in ieder geval dat de deurwaarder al van alles weet ...
eilleen333 schreef:Waarom is het zo'n probleem als ze haar paard op een andere naam zet? Ik ken de situatie niet, maar als iemand mij nu mijn paard af zou pakken omdat ik geld schuldig was... Mijn brommer en laptop mag je hebben, maar met een levend dier vind ik dat wat anders.
Ookal schrijft ze de auto en het paard over, dan kan ze toch andere dingen van de hand doen om het geld bij elkaar te krijgen? Desnoods wordt haar bedrijf failliet verklaard, maar dat is dan toch haar verantwoordelijkheid?
pieteritus schreef:Via het incassobureau is het nog een behoorlijk langslepend traject. Ik heb nu ook 3 zaken lopen bij het incassobureau (ik ben de eiser, voordat jullie rare dingen gaan denken), geleverde goederen, maar geen betaling van mijn facturen.
We zijn nu een half jaar verder en het ligt nu éindelijk bij de deurwaarder. Er is één faillissement aangevraagd (bedrijf), één heeft bij dreiging van deurwaarder tóch maar betaald (manege) en één doet aan struisvogelpolitiek (particulier).
Een abbo bij de deurwaarder kost bijna 600 euro, voor een jaar.