Ik ben op zoek naar mijn oude pony die ik in 2002 heb verkocht. Ze was toen ongeveer 6 of 7 jaar oud, dus nu zou ze 14 of 15 jaar zijn.
Ze is toen gegaan naar een goed tehuis in Broek (gemeente Brummen), maar ik heb haar nooit meer opgezocht en ook nooit meer wat over haar gehoord.
Vorig weekend vernam ik van iemand dat ze ongeveer 2 jaar geleden is verkocht in de richting van Ede of Epe, de middelste letter was niet helemaal met duidelijkheid bekend
. Ik ben een beetje geschrokken van dat nieuws en wil heeeel graag weten waar ze terecht gekomen is! Nouja, waar precies maakt me niet uit, maar of ze goed terecht gekomen is.Wat ik nog over haar weet is het volgende:
Stokmaat: +/- 1.57m
Geboortedatum dus ongeveer: 1995, maar kan ook 1996 zijn geweest
Vader: Amethist (vv. Nimmerdor)
Rechtsachter wit voetje
Linksachter een klein wit streepje boven haar hoef
en een bles over de neus
Officieel heette ze Yessica of Jessica, maar ik weet niet meer of dat ook nog in haar stamboek staat. Volgens mij heb ik dat officieel laten veranderen naar Galaxy. Dat klinkt misschien heel stom, maar ik heb het allemaal een beetje verdrongen geloof ik, de verkoop is erg zwaar geweest voor mij. Daarom heb ik ook nooit meer contact opgenomen met de nieuwe eigenaren. Ik weet ook niet meer hoe die mensen heten, ik weet alleen nog hoe ik ernaartoe moet rijden, maar ik vind het ook weer zo wat om aan te bellen.
Misschien onnodige informatie, maar wie weet helpt het ook, ik heb haar verkocht met een zwart Kieffer zadel erbij.
Hier wat foto's:

als iemand iets weet, alvast erg bedankt!