(rij)schoenen / laarzen voor de winter.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_pauline_

(rij)schoenen / laarzen voor de winter.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 14:12

Hallo!

Aangezien ik volgend jaar voor drie maanden stage ga lopen op een handelstal en dat in de winter plaats
vind...
Ben ik opzoek naar goede stevige en warme schoenen en of laarzen, je moet er goed op kunnen lopen aangezien het lange dagen
zijn en dat vijf -tot zeven dagen per week. Ook moet je er eventueel mee kunnen rijden. Dit aangezien het de vraag
is of ik mag rijden daar. En om heel de dag met mn Petrie laarzen te gaan lopen vind ik ook geen goed idee.

Pauline :)

Sabine

Re: (rij)schoenen / laarzen voor de winter.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:37

Ik zeg; Ariat Grasmere :D Ze zijn heerlijk warm en waterproof, zien er mooi uit en je kunt er prima mee rijden (zijn ze ook echt voor geschikt, er zit zelfs een spoorophoudertje op :+ ) Het is even een investering maar ik denk dat je er behoorlijk wat winters blij mee bent.

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 15:40

Bedankt voor je reactie, ik zal er naar kijken! :)

Net even snel gekeken, dat word me toch iets te duur, heb vorig jaar nog petries gekocht van 380 euro...

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 15:54

Zoiets dacht ik al, heb ze zelf ook in de aanbieding gekocht omdat ze zo duur zijn en ik heb niet eens net nieuwe dure Petries gekocht ;) :+

Misschien kun je nog kijken naar iets thermolaars-achtigs van Mountain Horse? Zoals bijvoorbeeld de Rimfrost Rider? (geen idee wat je budget is maar deze zijn 125 euro :) )

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 16:18

bedankt voor het meedenken! Ik wil tot ongeveer de max 150 euro gaan.

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:21

Ik raad je de Hobo Frosty aan. Zijn jodphurs met lamsvel aan de binnenkant. Zien er uit als normale jodphurs, maar zijn echt heerlijk warm in de winter. Ik heb ze gekocht bij Ruitersportzaak Roeke.

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 16:45

Ik denk alleen zelf dat Jodphurs het niet gaan worden, aangezien ik in de gewone versie al heel snel blaren loop. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden, bedankt!

:)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:47

Maar ariatschoenen heb je wel voor 150 euro hoor :j. Ook op de gewone versie is het goed uit te houden hoor in de winter. Dikke sok erin en gaan met die banaan! Helemaal als je toch bezig bent :)

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 16:53

Dan zal ik zeker even goed kijken naar de Ariat, zijn dat schoenen die lang heel blijven?
Niet dat ik na een maand lopen al door de zool / stiksels heen ben?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:56

Ik heb ze ruim anderhalf jaar gedragen. Ik draag ze dagelijks, veel op gelopen! Ze lopen echt goddelijk!

Ik hield ze absoluut niet netjes (ik haat poetsen :P) en nadat mijn poown voor de zoveelste keer op het randje van mijn zool stond op het moment dat ik wel wilde lopen, heeft het losgelaten :P.

Maar ze gaan langer mee dan een gemiddelde schoen :j

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 17:14

Oke bedankt! Ik loop nu op van die Aigle dingen, met bont. Maar die loop je natuurlijk zo kapot, en zijn niet helemaal waterdicht.