Deken aanbiedingen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Deken aanbiedingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 10:30

Hoi Hoi!

De mijne staat nog lekker in de opfok, en die krijgt dan ook geen deken op die mag z'n eigen dekentje gaan maken (wat die ook keurig doet overigens).

Maar goed volgend jaar moet ie toch aan het werk, en dan wil ik dus toch wel met dekens gaan werken. Juist om niet zo'n teddy beer te krijgen. Nu moet ik wel toegeven dat die afgelopen winter ook niet heel dik in het haar zat toen ik hem voor het eerst zag (begin jan.), maar goed volgend jaar wanneer die OHZ gaat en aan het werk gezet wordt wil ik gewoon niet een echte wintervacht hebben. Dus dan een deken op!

Nu wil ik eigenlijk deze winter eigenlijk de dekens aanschaffen wanneer ze afgeprijsd gaan worden. Kopen vlak voor de winter vind ik enigzins wat te duur / zonde, omdat ik nu ook de kans ervoor heb. ;)

Met mij zijn zeker meer mensen die op 'koopjes jacht' zijn, en wellicht nog niet zozeer deze winter al dekens nodig hebben maar die al wel vast in willen slaan. Dus lijkt het mij wellicht handig / leuk om de aanbiedingen met elkaar in de gaten te houden en die hier te delen! :D

Groetjes

lmloveu

Re: Deken aanbiedingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 00:08

Niet echt een '' aanbieding '' maar bij de epplejeck hebben ze nu stickers plakken! dus kan je 20 procent korting op je deken krijgen! ( Stickers geldig tot eind oktober )

P_boulevard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 17:13

Silvano Duo: een 3 in 1 winterdeken, nu met gratis 100 grams onderdeken. Met deze deken kun je de hele winter door!

100 grams buitendeken, losse 150 grams hals, 300 grams onderdeken en nu ook nog met 100 grams onderdeken.
Je kunt hem dus gebruiken als 100 grams deken, 200 grams deken en 400 grams deken met of zonder hals.

http://www.paardenboulevard.nl/shop/art ... abb45c2a92

stunning

Re: Deken aanbiedingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 17:20