Ik ging met bert voor de 3e maal m1 starten,we moesten s'middags rond 1 uur,inrijden maar kort gedaan vanwege hiite maar hij voelde goed aan,was wel krap inrijden trouwens

Maar goed 1e proef ging vrij aardig,heel veel last van de vliegen ,gingen met zijn drien in je gezicht zitten en bert werd ook flink belaagd maar deed toch braaf zijn werk

Het was een wat slordige proef.
2e proef ging echt super,hij voelde super aan en door wat veerust te spuiten hadden we veel minder last van de vliegen

2 andere van stal reden ook rond zelfde tijd,dus toen iedereen klaar was eerst paardjes terug gebracht zodat die lekker naar het land konden

Wij nog redelijk haasten snel weer terug,waren we er rond 4en weer,was uitreiking om 18.30!

Dus toen maar wat gaan drinken en springen wezen kijken

Toen de uitreiking,in de l1 reed stalgenootmee 1e proef was nogal beroerd,ging zelfs stil staan om vliegeh te verjagen en reed bordje omver,ze was 3e met 170 en 35 euro!

Toen l2 reed ook stalgenoot met haflinger,was redelijk tevree over proef,had geen prijs maar wel 2 wp!

Toen m1,1e proef was ik 5e met 163 en 20 euro

1e proef had ik bv 8!voor keertwending,7 schouderb.,nog 7 voor keertw.,en nog aantal 7ens,ook 7 voor houding

2e proef 3 7ens een 3 voor middendraf en 4 voor uitges.stap.rest 5en en 6en.
jury 1 was meijssen en jury 2 beijnder,bekende van bokkers?
Nou goed was dus goed geslaagd en gezellig dagje!

Nog een bedankje aan alle trouwe groomies!!!

hoe hebben jullie t gedaan?