Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aieshja schreef:Lekker een lintje omdoen, stel er gebeurt wat.
Iemand ging erachter staan of plant zn paard achter die van jou en ze haalt uit.
Dan kan je altijd nog zeggen dat diegene gewoon zn doppen open moest doen want ze heeft een rood lintje.
Zelf rij ik met een hengst en doe daar ook een rood lintje om, niet omdat hij slaat of iets dergelijks.
Maar in de hoop dat mensen rekening met mij houden ( wat ze toch niet doen ) maar als er wat gebeurt heb ik wel een bewijs dat ze zijn gewaarschuwd en dat het dus eigen risico was van de ruiter!

Tody! wat ontzettend gaaf gedaan
)
. Door een lintje in te doen, waarschuw je een ander dat hij afstand moet houden. Iets wat eigenlijk zowieso altijd moet gebeuren met paardrijden
Ik neem de verantwoording door met een lintje te gaan rijden
zodat ik andere waarschuw
. Wat zij ermee doen, heb ik niet onder controle
En ja, een paard is een dier en die heb je nooit 100% onder controle
.
. Aieshja schreef:Sorry, maar ik heb mijn hengst super onder controle.
Maar ik heb wel vaker meegemaakt tussen de pony's dat ik over de sprong kwam, net landde en er stond een pony voor me neus.
Zie niet in dat het dan mijn schuld zou zijn wanneer een botsing of iets dergelijks is.
Ander vergelijkbaar, ik had een meisje al 6x gewaarschuwd dat mijn pony een hengst is maar nog gebruikte ze mijn pony als stoppaaltje, hij schopte niet, maar dreigde wel.
Wat hij met zn kontje dan doet heb ik niet onder controle.
Als je moet waarschuwen ómdat ie hengst is moet je er misschien maar niet op kruipen