Sinds 3 weken ben ik de trotse eigenaresse van mijn nieuwe paard Forlan. Nu zou ik heel graag in contact komen met zijn fokker, ik zou heel graag wat meer informatie over hem willen verkrijgen en natuurlijk mijn tevredenheid over dit paard uit willen spreken. Het is een paard met een enorm fijn en gevoelig karakter, hij is intelligent en gevoelig. Kan fijn bewegen en heeft erg veel springvermogen!
Hier volgen de gegevens van het paard:
Naam: Forlan G.V.L. Geboortedatum: 17-06-2005 Geslacht: ruin Kleur: donkerbruin Aftekeningen (Zoals beschreven in zijn stamboek): Ronde kol, waaronder centrale wervel op de onderste ooglijn- Langwerpig smal blesje, beginnend boven de wervel en eindigend op een derde van de onderkant van het neusbeen- linkervoorbeen wit kootbeen, voor en achter oplopend, gehermelijnd- Rechtervoorbeen wit tot halverwegen het kootbeen, gehermelijnd-Linkerachterbeen witte kogel, gehermelijnd- Rechterachterbeen nihil- Beiderzijdse wervel bovenaan de hals, onder de manenkam. Wervel in de keel, links-streepwervel op de onderkant slokdarm. Hoogte: 1.65/1.70m.
Afstamming:
Vader: Quifeuer van Koekshof (V: Heartbreaker V :Nimmerdor V: Farn ) Moeder : Cita (V: Poor Boy V: Polydor V: Pilatus)
Fokker:
Guy Govaerts Dokter van de Perrestraat 258 B-2440 Geel Belgie
Bent of kent u de fokker van mijn paard (of een andere eigenaar uit het verleden of heeft u meer informatie over hem?) zou u dan alstublieft contact met mij op willen nemen? Forlan staat nu bij mij in Noordwijk (Zuid Holland) op stal (en heeft het erg naar zijn zin)