[PG] Dancing Queen Z v. Dutch Capitol

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

calyppie_

[PG] Dancing Queen Z v. Dutch Capitol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 14:49

hoihoi,

wie o wie kan me vertellen waar ze is??

ik heb een aantal jaar geleden een paard getraind: Dancing Queen Z.
na een half jaar haar gereden te hebben ging ze naar een handelsstal in Limburg, voor de verkoop.
ik heb er nooit meer wat van gehoord. ik was zo verdrietig toen ze weg ging en eigelijk en nog steeds. omdat ik van het ene op het andere moment afscheid moest nemen. toen ik op 31 december 2009 s'avonds nog even achter de laptop zat, kreeg ik een berichtje op partyflock, van een meisje die had gelezen op mijn profiel dat ik Dancing Queen Z zocht. ze vertelde me dat Dancing bij haar op stal stond. en heeft mij de naam van de eigenaresse gegeven en heb haar via hyves gevonden. ik had haar gekrabbeld en alle informatie die ik haar stuurde kwam overeen met dat van haar, dat kon ook niet anders, welk paard heet er nou nog meer Dancing Queen Z! zij had gevraagd of ik contact met haar op wou nemen via de telefoon, helaas heb ik dit niet gedaan. waarom? ja zeg t maar... heb er echt spijt van gehad, nog steeds.
ze stond bij die eigenaresse te koop, en natuurlijk hebben we thuis er over na gedacht om haar terug te kopen, maar dat ging helaas niet. het contact is een beetje verwaterd met de eigenaresse en een paar weken later had ik gevraagd hoe het nu met Dancy ging (zo heette ze bij haar). ze vertelde me dat ze verkocht was...........
dat is inmiddels een half jaar geleden. ik heb haar nog gevraagd waar ze naar toe is gegaan maar daar heb ik eigenlijk geen antwoord op gehad, alleen dat ik alle kans heb gehad om haar terug te kopen..

Dancing Queen Z is een dochter van de mooie hengst Dutch Capitol, deze nog mooiere donkerbruine merrie zou nou ongeveer 6/7 jaar zijn. ze is ongeveer 1.60 hoog en heeft prachtige gangen en veel springvermogen.

Afbeelding

ik hoop dat een van jullie me kan helpen.

groetjes laura :)

XxLiEsJuHhxX

Re: Dancing Queen Z v. Dutch Capitol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 19:04

heejj,

ik sta op de stal waar ze gestaan heeft. ze is ongeveer 4 maanden geleden weg gegaan waarheen weet ik niet precies. ik zal voor je na vragen aan het meisje van wie ze is geweest. ik weet wel dat de mensen waaraan zij haar verkocht heeft haar weer door verkocht hebben..
als je meer foto's voor je zoektoch nodig hebt wil ik je eventueel wel nog een aantal foto's door sturen via mail.. ;)

ik hoop voor je dat je haar vind.. !

Alleen misschien een gekke vraag maar als je der gevonden hebt wat wil je er dan mee doen.. ?? O:)

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 20:38

als je me foto's zou willen sturen heel graag :)
zal mn emailadres ff sturen via pb.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 15:38

Er zijn 2x Dancing Queen Z van Dutch Capitol ... eentje uit 1996, ISP en mv Ramiro, en de andere uit 2006 mv Candyboy ....
gegevens komen niet overeen met vermoedelijk 6/7 jaar ???

Weet je de afstamming van de moeder?

Je zou is ook kunnen telefoneren naar het Stamboek Zangersheide en daar navraag doen.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:43

de 2006 is het.. ;)

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 19:00

Peterina schreef:
Er zijn 2x Dancing Queen Z van Dutch Capitol ... eentje uit 1996, ISP en mv Ramiro, en de andere uit 2006 mv Candyboy ....
gegevens komen niet overeen met vermoedelijk 6/7 jaar ???

Weet je de afstamming van de moeder?

Je zou is ook kunnen telefoneren naar het Stamboek Zangersheide en daar navraag doen.

klopt die had ook al wel gevonden, die stond op de site van Dutch Capitol geloof ik. maar dat is ze niet.

@ XxLiEsJuHhxX - had jij nog foto's van haar? :)

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 22:06

maar volgens mij komt de Dancing Queen Z die ik zoek niet uit 2006, dan moet ze nu 4 jaar zijn en ze was 3 toen ze bij mij kwam. dat is +- 2/3 jaar geleden.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 12:36

Als je informatie hebt over de moeder (naam, afstamming) dan is het beste en snelste manier om iets uit te zoeken ... Zangersheide bellen.

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-10 18:49

dat is dus het probleem, ik weet de naam niet meer van haar moeder.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:05

De mensen op het kantoor van Zangersheide zijn erg aardig en behulpzaam, dus ik denk dat het zeker de moeite is om even te bellen!!

Je hebt geen papier dus begrijp ik? Maar allicht wel een chipnummer of iets? Niet geschoten is altijd mis!!

calyppie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 17:06

nee ik heb er gene papieren meet van, niet dat ik weet iig.
ik zou eens bellen of ze even kunnen kijken wat haar moeder is etc. maar zouden ze ook kunnen weten waar ze nou zou kunnen zijn?

dankjewel :)