Hallo, Ik heb drie jaar terug de high rider gekocht. Ze zaten super! Twee jaar terug mijn fjord verkocht en ze zijn daarna niet meer gebruikt. Nu wilde ik weer gaaan rijden en zag dat er aan de binnenkant van de voet een scheur zit presies uit de naad. Ben bij de schoenenmaker geweest (2 verschillende) maar niemand kan em maken, omdat het leer presies uit de naad is gescheurd. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Heeft iemand een idee om ze alsnog te laten maken? Ik vind het maar sonde. Waren voor mij dure laarzen en nu kan ik ze weg gooien.
ik niet maar heb deze ook (8maand) maar ze zien er redelijk "fragil" uit en moet zeggen doordat ze zo fijn zijn heb k schrik daat ook te krijgen, maar nu gebruik k ze niet meer omdat ze te groot zijn geworden en vind het ook zonde dat ik ze moet wegdoen
Volkoren
Geplaatst: 10-10-10 14:43
Stuur een mailtje naar MH om te vragen of er wat aan gedaan kan worden. Maar ik ben bang dat het nieuwe laarzen worden, aangezien de schoenmaker het ook al niet weet.
Gezien het feit dat de laarzen drie jaar oud zijn ,denk ik dat je er (al) geen gerantie meer op kan krijgen. Hoogstens naar MH mailen en vragen. Ik heb ook High Riders, en ze zitten zo lekker. Ik heb heel Europa afgezocht (nee, geen grapje), maar enkel deze (eigenlijk iets te dure) laarzen zaten goed, en zagen er ook nog mooi uit.
Yoghurtje
Geplaatst: 11-10-10 19:20
Zonde! Denk ook dat het nieuwe laarzen worden. Hier is niks aan te doen
Ja, ik heb dat ook. Bij 2 voeten aan de binnenkant gescheurd, en bij 1 voet ook aan de buitenkant. Ik denk dat ik ze zo'n 3 a 4 jaar heb, maar niet super veel gedragen.