dikke kuit en hoge wreef, welke laars?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

querido

dikke kuit en hoge wreef, welke laars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 06:54

Zoals het onderwerp al aangeeft heb ik stevige kuiten (41 cm) en een hoge wreef, het is erg lastig een laars te vinden die mooi past, ja maatwerk maar zoveel centjes heb ik niet, liefst een tweedehands en anders een betaalbaar merk.. wie heeft tips?

ElsB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:24

Het is niet echt een antwoord op je vraag, maar ik had hetzelfde probleem en heb daarom gekozen voor jodhpurs (rijschoenen) en minichaps (beenkappen). Probleem opgelost.

querido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 13:26

ElsB schreef:
Het is niet echt een antwoord op je vraag, maar ik had hetzelfde probleem en heb daarom gekozen voor jodhpurs (rijschoenen) en minichaps (beenkappen). Probleem opgelost.

Dat heb ik nu maar die chaps draaien om mijn kuit en ik mis het stevige gevoel van een laars..

ikke20

Re: dikke kuit en hoge wreef, welke laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:27

je hebt van lipica leren laarzen op maat voor niet al te veel geld.

je kan idd ook jophers met chaps aandoen

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:29

Lipica's vanaf € 180,- en de duurste versies (polo, lak, croco etc) rond € 300,- helemaal op maat gemaakt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:32

laarzen met veters voor je wreef, kan je denk wel beetje rekken.
Petrie elite zijn ook met hogere wreef, maar dat wordt weer maatwerk.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:01

Lipica's zijn dan het goedkoopste, en kunnen helemaal op maat gemaakt worden, maar dat kan bijna wel bij elk merk.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:03

Ik heb zeer dikke kuiten en heb vorig jaar op tentenkamp laarzen gekocht voor 70 of 80 euro, maar weet niet hoe je met de wreef uitkomt....

querido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 17:31

Wie weet wie er nog meer rechtricht les geven volgens AdB, ik dacht dat er in noord limburg ook iemand zat maar kan ze niet vinden.. ik zoek iemand die les kan geven en geen hekel heeft aan kinderen haha dat Mireille wel en ik wil eigenlijk een weekendje met Onix in training maar dan gaat mijn dochtertje wel mee..
Wie weet er leuk adres/weekend of anders een leuke plek om een weekend heen te gaan met paard?
(ja weekendje Hoogeloon bij Renske kan ook natuurlijk hahaha maar dat is wel heeeeeel erg dichtbij!)