welke leren laarzen zijn nu ECHT fijn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chivaldi

welke leren laarzen zijn nu ECHT fijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-10 10:01

ìk ben opzoek naar andere leren laarzen. ik heb vorig jaar petrie's gekocht de olympic maar ze zijn nogsteeds te krap na oprekken voorderest fijne laarzen allee ben geen fan van de rits :( daarintegen heb ik de derby polo waar ik super tevreden over ben die heb ik nu 4 maanden.

ik zoek dus mooie leren laarzen met dressuurboog rundleer maatwerk mogelijk en die gewoon fijn zitten en ik een stukje op kan lopen.
ik heb al naar alle soorten merken geken maar kan er niet echt uitkomn. ze moeten kwalitatief toch wel aantal jaren mee kunnen gaan. En ja de rits blijf ik een moeilijk punt vinden heb nu 3 soorten laarzen gehad en iedere keer sneuveld de rits en ja ik spray ze iedere keer in na het rijden en maak ze schoon met tandenborstel maar ik ben bang als ik zonder rits neem ik ze dan niet aan/uit krijg

wie kan mij helpen!!!??

goldith

Re: welke leren laarzen zijn nu ECHT fijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:06

Ben zelf helemaal blij met m'n Ariat Bromont laarzen! Zitten heerlijk, lopen super (goede zool!) en heerlijk soepel leer, suede aan de binnenkant (vind ik persoonlijk erg fijn) veter aan de voorkant en rits aan de achterkant. Ik heb nog nooit problemen met de rits gehad! :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:11

de niro boots! heb ze nu al een paar jaar en nog nooit maar dan ook nooit problemen gehad met de rits. ze hebben zelfs mn auto ongeluk van juli overleeft haha

Jurrian1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:11

goldith schreef:
Ben zelf helemaal blij met m'n Ariat Bromont laarzen! Zitten heerlijk, lopen super (goede zool!) en heerlijk soepel leer, suede aan de binnenkant (vind ik persoonlijk erg fijn) veter aan de voorkant en rits aan de achterkant. Ik heb nog nooit problemen met de rits gehad! :)

Deze heb ik ook! zitten echt heerlijk, al vanaf het begin:)

goldith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:12

Jurrian1993 schreef:
goldith schreef:

Deze heb ik ook! zitten echt heerlijk, al vanaf het begin:)

Inderdaad, je hoeft ze niet eerst in te lopen, ideaal!

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:12

Joanne1987 schreef:
de niro boots! heb ze nu al een paar jaar en nog nooit maar dan ook nooit problemen gehad met de rits. ze hebben zelfs mn auto ongeluk van juli overleeft haha

helemaal mee eens ! *\o/*

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 17:57

petrea schreef:
Joanne1987 schreef:

helemaal mee eens ! *\o/*

volgende worden ook zeker weer de niro.... wat een mooie modellen en kleuren tegenwoordig... <3

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:00

Ik heb ook De Niro's!
GEWELDIGE LAARZEN!

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-10 19:12

maar deze zijn er niet in rundleder toch???

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:18

Ik heb hele fijne laarzen van cavallo. Leer hoefde je amper in te lopen, is echt super zacht en lekker warm. :) weet niet precies welke het zijn.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:33

nee, kalsleder, is zachter en soepeler

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-10 19:36

ja maar heb liever rundleder heb niro's gehad zijn fijne laarzen maar vind ze te zacht :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:38

Ik heb Sergio Grasso laarzen en deze zitten fenomenaal. Weet alleen niet welk soort leer het is :+

mam80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:44

indd de Ariat Bromont (heb ik ook) daar loop je zo mee weg heeeeerlijk!

calypsoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:47

Könings mischien?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:49

Joolien schreef:
Ik heb Sergio Grasso laarzen en deze zitten fenomenaal. Weet alleen niet welk soort leer het is :+

is ook kalfsleer

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:46

Ik heb de Petri Standard, en persoonlijk vind ik die heerlijk rijden :D

capriz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:51

Ik heb lederen laarzen van het "huismerk" Emmers (Hamont België), fantastische laarzen...zaten meteen goed...rits leeft nog steeds na 2 jaar. Ik geloof dat ze samenwerken met een italiaanse fabrikant maar dat durf ik niet te bevestigen.

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:03

Ik heb de könings, duur maar oooooh zo fijn! Heb ze nu 3 jaar, ze lijken sirieus waar nog nieuw.. En daar in tegen, ze doen helemaal geen pijn in het begin!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:07

Een vriendin van mij heeft Lipica en ik vind het zelf ook een goed/mooi merk! Ze schijnen heerlijk te lopen, lekker zacht en als je ze goed verzorgt blijven ze heel mooi. Bovendien zijn ze er in veel verschillende tinten. :)

Ik heb zelf Cavallo springlaarzen waar ik erg tevreden over ben, maar die zoek je niet :o

mana1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:30

ik heb zelf de petri anky en vind ze echt super fijn.
Ik had ze vrij snel ingelopen en zitten nu geweldig.
Ik kan er makkelijk een paar uur op rondlopen en met
rijden zijn ze ook super fijn.

Emm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:11

xSaarSaar schreef:
Een vriendin van mij heeft Lipica en ik vind het zelf ook een goed/mooi merk! Ze schijnen heerlijk te lopen, lekker zacht en als je ze goed verzorgt blijven ze heel mooi. Bovendien zijn ze er in veel verschillende tinten. :)

Lipica ! Heb ze zelf ook, bijna niet in hoeven lopen en zitten heerlijk. Bovendien op maat en je kunt werkelijkwaar alles zelf kiezen! Ik heb met rits schuinvoor, maar achter of helemaal niet kan ook. En nog een belangrijk punt; de service is erg goed. Helaas de wachttijd iets langer, maar dat heb je met maatproduct :)

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:17

De genoemde Ariat's heeft mijn vriendin ook en is er erg over te spreken maar dan moet je wel in de standaard maat passen.
Zelf heb ik de Petrie Elegance. Nu, na flink inlopen, een fijne laars.
Hiervoor had ik De Niro's en binnenkort laat ik daar weer een paar van aanmeten. Vind ze heerlijk soepel, loop er zo mee weg!

vallbeejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 16:57

Emm_ schreef:
xSaarSaar schreef:

Lipica ! Heb ze zelf ook, bijna niet in hoeven lopen en zitten heerlijk. Bovendien op maat en je kunt werkelijkwaar alles zelf kiezen! Ik heb met rits schuinvoor, maar achter of helemaal niet kan ook. En nog een belangrijk punt; de service is erg goed. Helaas de wachttijd iets langer, maar dat heb je met maatproduct :)

Ik heb ook lipica's met de rits schuinvoor en mijn tweede paar komt er bijna aan! Het zijn hele fijne laarzen, blijven heel mooi (spuit ze ook gewoon af met de tuinslang als ze vies zijn) maar ondanks dat ik er niet echt voorzichtig mee ben blijven de erg goed! Ook kun je ze helemaal aanpassen naar je eigen smaak (kleur, model, maten enz.).

JustAshley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 17:29

Ik ben ook aan het kijken voor laarzen en tot nu toe valt mijn oog op Ariat Bromont laarzen ik hoor er goede ervaringen van!