Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moelly schreef:Elisah1989 schreef:Het inzakken is normaal bij lederen laarzen!
inderdaad geen zorgen..
met vetten wel even opletten dat die 'rímpels' wel goed 'drogen' anders heb je een (kleine) kans dat ze op den duur wat grijzer worden.
_JL_ schreef:valt niets aan te doen inderdaad...
ik weet niet of je laarzenspanners gebruikt, maar dat zou ik je wel aanraden, die zorgen ervoor dat je laarzen langer mooi blijven...
quintusgl schreef:Ja, dat kan. leren laarzen (en zacht-leren laarzen sneller) zakken altijd. Als je ruimte hebt bij je enkel kan het meer worden, maar ze zullen altijd naar je voet gaan staan en wat inzakken. Het is ook niet prettig als ze het niet doen als je je hakken naar beneden doet met rijden.

bo0tjeee schreef:Het heeft dus niets met kwaliteit te maken hoor. Deze is gewoon goed. Bij zo goed als alle laarzen zakken ze wat in.
Maar goed, als jij met een ander paar gelukkiger ben moet je dat zeker doen. Ik hoop dan dat die niet zakken.

bo0tjeee schreef:Echt dit? Wat dan?
Wat ik zie is een heeeeeeele lichte zakking in de laars. Ik vind het reuze meevallen. Maar jij moet ermee lopen en dus je eigen keuze
ach ik ben een zeikerd en voor ruim 500 eurie wil ik perfecte laarzen
, ik heb ook laarzen van derby zacht leer en die zijn ook gewoon ingelopen zegmaar! Maar zitten ook als gegoten. Alleen ik kan er niet mee rijden alleen als ik ga springen trek ik ze aan anders niet!
. Maar opzich niet om je er zorgen over te maken. Alle laarzen worden ingelopen. De gene die zachtleer hebben rimpelen sneller dan de gene met echt hard leer! Ben daarom benieuwd naar hoe mijn lipica laarzen het gaan doen met inlopen!
. Maar me zus heeft petrie's en dat zijn echt hele stugge laarzen maar ook die hebben rimpels!
. Elke laars krijgt na een bepaalde tijd van inlopen rimpels dat is heel normaal en niks om je zorgen over te maken!
. babydolll schreef:mwah.. het was niet eens zakken maar echt dit:
http://img828.imageshack.us/img828/886/img0061oz.jpg
vind ik persoonlijk niet normaal voor laarzen die ik 3! minuten aan heb gehad en er tot de tafel en terug mee ben gelopen.. het is erg zacht leer en geen verharde achterkant ivm de rits..
asjemenou schreef:babydolll schreef:mwah.. het was niet eens zakken maar echt dit:
http://img828.imageshack.us/img828/886/img0061oz.jpg
vind ik persoonlijk niet normaal voor laarzen die ik 3! minuten aan heb gehad en er tot de tafel en terug mee ben gelopen.. het is erg zacht leer en geen verharde achterkant ivm de rits..
Ik zie niks?![]()
Ik zie alleen waar de laars buigt omdat je gelopen hebt.
Maar dat kan niet anders, want hoe wil je lopen als je je enkel niet kunt buigen?