Vorig jaar heb ik 3 dagen van te voren een wedstrijd afgebeld omdat mijn paard koliek had gehad. Toch kreeg ik een rekening in de bus, wat ik op zich al raar vond, ik heb toch ruim van tevoren afgebeld.
Nou weet ik ook wel dat je een veearts verklaring kunt overleggen en klaar, maar door omstandigheden in die tijd heb ik het zo gelaten, maar niet betaald...ik had tenslotte bijtijds afgemeld.
Maar die vereniging was het daar niet mee eens en heeft de KNHS aangeschreven en ik werd geschorst, totdat ik het betaald had. Ik kan wel allerlei bezwaren gaan maken, maar ik had destijds wel wat anders aan mijn hoofd, dus die 18 euro maar betaald.
Een hele tijd niet gestart en nou dus na een jaar wel weer in Almelo. Wat denk je...krijg ik gisteren een brief, dat ik onrechtmatigd gestart ben in 'bovenstaande klasse'. Ik schrok me kapot, zag het opeens gebeuren dat ik alsnog in mijn vorige klasse 5 punten moest gaan rijden en was in gedachten al op zoek naar de startcouponnen met winstpunten...
Gebeld...wat denk je...heeft die rijvereniging even verzuimd te vermelden dat ik (in maart!!!!!) al betaald heb. Ben dus nog altijd geschorst!!!!!
Gelukkig heb ik de administratie op orde en dus het afschrift dat ik betaald heb en wordt het opgeheven.

Maar toch....wat irritant!