Je zou even een trailerbedrijf bij je in de buurt kunnen bellen. Ik heb daar de ophangbeugels voor de stangen gekocht.
mariska32
Geplaatst: 30-09-10 21:03
ik heb hier nog redelijk nieuwe stangen liggen van RVS. niet geschikt voor een tussenschot,ik heb ze juist laten maken zodat het schot er uit kon voor mijn heel erg brede tinker [maatje belg ]
trailerfabrikant contacteren of een bedrijf wat onderhoud doet aan aanhangers.
cissy
Geplaatst: 01-10-10 09:11
eerst opmeten hoe breed je trailer is, dus de maat tussen het hart van het oog van de stang tot de andere kant, niet alle trailers zijn even breed, anders koop je de verkeerde maat stangen. Let ook op het soort bevestigingspunt van je stang want ook die zijn niet altijd gelijk. Heb je het schot er wel bij gekregen?
Wij hebben ze zelf gemaakt van uhm.. *ik weet even niet meer welk materiaal precies * Ziet er super uit, en zijn super stevig. Mooi afgewerkt. Voor en achter. Bij mij miste ze namelijk ook. Maar ik ken iemand die erg handig is in bewerken van staal ed.
roosje21
Geplaatst: 02-10-10 15:34
gebruik 2 stijgerpijpen die zijn masiever als van de trailer orgineel, en las daar zelf 2 haken op. zo doe ik het ook als ze er niet in zitten.
Ik heb ook 2 lange stangen laten maken voor als ik zonder tussenschot wil rijden. Ik heb ze laten maken bij onze loonwerker, kostte een paar tientjes en het was heel veel goedkoper dan bij de dealer!!
zelf stangen laten maken bij iemand die kan lassen. voor onze trailer heeft men vriend twee lange gasbuizen gebruikt, en er haakjes op gelast (met een schroefdraad, dus ik kan de buizen ongeveer 10 cm langer maken, en op maat maken) heeft in totaal een tientje gekost, ipv de 90 euro per stang (!!!) die een dealer vroeg om ze te maken