Hee, ik had een vraagje. Sinds kort ben ik weer beetje begonnen met rijden. Maar nu wou ik vandaag weer mijn leren laarzen aandoen(heb ik 2jaar geleden gekocht) alleen ik kom er echt niet meer in. Ik ben ook wel wat aangekomen in die tijd. Helaas want ik heb ze nooit echt veel gebruikt maar ik ben onverwachts een hele tijd gestopt (2jaar). Nu rijd ik weer en wil weer graag mijn leren laarzen aan. Dus kun je ze gewoon laten oprekken ofzo?
Ja, ik heb mijn Petrie Anky's ook een keer laten oprekken bij de schoenmaker, kostte iets van 7,50. Ik was wel bang dat de laarzen op een gegeven moment weer terug zouden rekken, maar na een half jaartje zitten ze nog steeds als gegoten!
Ik had hetzelfde probleem als bij jou, na een lange weer willen rijden en laarzen zijn te smal. Ik wilde ze alten oprekken, maar meer dan 2 cm raadde hij in de winkel af. wel kon hij er een rits in zetten, maar dat vond ik zonde van mijn laarzen.
Ga vragen in een winkel waar ze bekend zijn met laarzen oprekken en of het met jouw laarzen en kuiten ook kan. Succes en veel plezier met rijden!