Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Esssther schreef:jury heeft er geen vrijwillig verlaten bij laten schrijven...
de jury riep me nadien bij zich en zei: ik had je moeten diskwalificeren en je de baan uit moeten sturen maar het is voor jullie ook een goede oefening geweest. Hij heeft de schrijfster opgedragen: gekwalificeerd door te strepen en er uitsluitsel neer te zetten.
), maar misschien had hij je al gematst bij het verkeerd rijden en toen je daarna ook nog een aantal voltes reed. In totaal was dat eigenlijk al genoeg voor uitsluiting. En toen hij bij de galop zag dat het nog niet wat werd, dat dat de doorslag was. Maargoed, ik kan niet in het hoofd van de jury kijken!
daffodil schreef:Als die coupon zó naar de KNHS gestuurd is met "uitsluiting" erop, levert je dat 2 verliespunten op, daar is geen twijfel over mogelijk.
Het vreemde alleen is dat de jury je dit had moeten zeggen, je uitsluiting is dus van vóór je eigen vrijwillige afgroeten. Je kunt hoogstens een nette brief schrijven naar de KNHS waarin je aangeeft geen enkel teken van de jury gekregen te hebben en vervolgens zelf bij onderdeel..... afgegroet hebt. Wellicht kun je daarmee je verliespunten ongedaan maken!

Apple schreef:Je hebt de proef uitgereden en toen afgegroet? Dan is het gewoon uitsluiting. Ik snap het stukje nl niet zo dat de jury is gestopt met punten geven, maar je wel heeft door laten rijden. Als je nl hebt afgegroet dan ga je na dat onderdeel de ring uit en zoals ik het lees heb je gewoon doorgereden tot het einde van de proef.
Aangezien er staat 'hulp van derden' denk ik niet dat de derde vergissing (dus de -6 ) was voor het overkruist aangalopperen. Riep toen niet toevallig je voorlezer/groom/vriendin wat enthousiast naar je dat hij overkruist zat?

MyWishMax schreef:@ Daf, is het ook geen hulp van derden als iemand tijdens je proef naar het enge stuk loopt om daar alleen te gaan staan?

daffodil schreef:Die extra voltes leverden je min 2 en min 4 op maar ook daar valt over te discussieren. Ikzelf zou alleen min2 gegeven hebben als het één volte maar dan tweemaal rond zou zijn, maar goed daar zullen de meningen over verdeeld zijn. Ik snap die min6 voor het overkruist zijn ook niet, maar reed je daar dan niet iets verkeerd?