Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
schaapie18 schreef:Wat ook heel leuk is pionnendans soort van stoelendans alleen dan met pionnen dat is voor alle leeftijden en dat vonden bij mij de groep van pubers ook nog wel leuk om af en toe is te doen.
Dus pionnen op de ac lijn allemaal op de hoefslag en dan iets roepen bijv. start en dan naar de pion toe en bij mij moeten ze dan het zweepje erin zetten maar je kan ook iets anders doen. En dan valt er elke keer een af en pion weghalen totdat er een winnaar is.
Gentlegiant schreef:schaapie18 schreef:Wat ook heel leuk is pionnendans soort van stoelendans alleen dan met pionnen dat is voor alle leeftijden en dat vonden bij mij de groep van pubers ook nog wel leuk om af en toe is te doen.
Dus pionnen op de ac lijn allemaal op de hoefslag en dan iets roepen bijv. start en dan naar de pion toe en bij mij moeten ze dan het zweepje erin zetten maar je kan ook iets anders doen. En dan valt er elke keer een af en pion weghalen totdat er een winnaar is.
En als de kids niet met zweep kunnen rijden?
Is dit ook tedoen met spring balken dat de paarden er met de voorbenen over moeten gaan staan etc?