Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar idd de oplossing is ons wel vaker geboden... de anti bijtkap is misschien wel een oplossing Shanna schreef:Ik zou toch eerst lichamelijk kijken of het paard nergens last van heeft, omdat het de eerste keer wel goed ging. Hoe is ze als je haar op der borst poetst? En rijden met een borst-tuig?
Stel dat ze wel pijn heeft, dan is het uitrazen met een oude deken een marteling en nog gevaarlijk ook als de deken af glijd..
Oreo schreef:Shanna schreef:Ik zou toch eerst lichamelijk kijken of het paard nergens last van heeft, omdat het de eerste keer wel goed ging. Hoe is ze als je haar op der borst poetst? En rijden met een borst-tuig?
Stel dat ze wel pijn heeft, dan is het uitrazen met een oude deken een marteling en nog gevaarlijk ook als de deken af glijd..
Maar hoe zou een vliegendeken voor dit soort buiten-proportionele reacties moeten zorgen? Klinkt voor mij nogal als het niet willen accepteren. En met uitrazen bedoelde ik niet levensgevaarlijke toeren uit laten halen maar gewoon lekker laten staan tot dat de "woede" weg is.
Ik denk door de geur van het paard (waarmee ze het wel goed kon vinden).